Den så veldig enkel og grei ut til å ha med på bussen til bhg daSjekket stokke trailz? Vi er hvertfall fornøyde med den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den så veldig enkel og grei ut til å ha med på bussen til bhg daSjekket stokke trailz? Vi er hvertfall fornøyde med den![]()
Ja det er litt av noen priser de har på de her, men hør rundt i forskjellige butikkerShit den er dyr i Norge! !tviler på at jeg kommer meg til Sverige.. får se det litt ann
For jeg ble egentlig veldig forelsket i den der altså
![]()
Ja tror jeg må ha emmaljunga denne gang! ❤ koste hva det vil.. hihi!Ja det er litt av noen priser de har på de her, men hør rundt i forskjellige butikkerikke alle som selger de for like mye
![]()
Åååå nydelig!! 7000 var ikke illeHer er Emmaljungan vi kjøpte brukt, 2014-modell. Nå er den vasket og klarVi betalte 7000.
Vis vedlegget 120184
Jeg har også lyst på Stokke Trailz, men som hovedvogn. Har riktignok ikke sett på den i butikk enda men naboen har en jeg har smugtittet påDen så veldig enkel og grei ut til å ha med på bussen til bhg dasom en ekstravogn
Spørs bare om typen er like villig til å bruke så mye lenger på ekstra vogn
![]()
Emmaljunga er jo supre vogner , så skjønner deg godtJa tror jeg må ha emmaljunga denne gang! ❤ koste hva det vil.. hihi!
Ja vogn er sviiindyrt :O Hvorfor skjønner jeg ikke.. Må jo være dyrt å lage dem kanskjeJeg har også lyst på Stokke Trailz, men som hovedvogn. Har riktignok ikke sett på den i butikk enda men naboen har en jeg har smugtittet på
Hadde glemt hvor dyrt det var... Huttetu. 10 lapper kun for understell og bag!
Noen som vet om den er billigere i Sverige?
Enig!! :/Skjønner heller ikke hvorfor det skal være så sykt dyrtvar heldig som fikk vogn av mamma hvis ikke måtte vi nok kjøpt en annen .,
Åååå nydelig!! 7000 var ikke illeKjøpt i Norge?
Gull kjøp daJa, vi kjøpte den på Finn.no;-) Ligger mange vogner ute for salg. Madrassen vasket jeg i vaskemaskinen, og resten er vasket med vann med litt oppvaskmiddel. God som nyVi syntes også den Stokke-vogna var veldig fin, men da måtte vi ha kjøpt ny - og svindyrt ja! Vi har brukt 200 000 på å lage baby, så her må det gå i brukt og arv
![]()
Ja ikke sant!! Skamdyr helt ny.. trenger en sånn jeg også Mtp buss til bhg med jenta mi på 5.. men må få taki brukt :/Jeg hååper å få kjøpt en brukt Stokke Trailz! Har forelsket meg helt i den vognen altså, men synes den er forbaska dyr![]()