Barnevogn..

Sjekket stokke trailz? Vi er hvertfall fornøyde med den :)
Den så veldig enkel og grei ut til å ha med på bussen til bhg da :D som en ekstravogn :) Spørs bare om typen er like villig til å bruke så mye lenger på ekstra vogn :p

Ja det er litt av noen priser de har på de her, men hør rundt i forskjellige butikker :) ikke alle som selger de for like mye :)
Ja tror jeg må ha emmaljunga denne gang! ❤ koste hva det vil.. hihi!

Her er Emmaljungan vi kjøpte brukt, 2014-modell. Nå er den vasket og klar:-) Vi betalte 7000.
ImageUploadedByBV Forum1433486751.422790.jpg

Den så veldig enkel og grei ut til å ha med på bussen til bhg da :D som en ekstravogn :) Spørs bare om typen er like villig til å bruke så mye lenger på ekstra vogn :p
Jeg har også lyst på Stokke Trailz, men som hovedvogn. Har riktignok ikke sett på den i butikk enda men naboen har en jeg har smugtittet på :D
Hadde glemt hvor dyrt det var... Huttetu. 10 lapper kun for understell og bag!
Noen som vet om den er billigere i Sverige?

Jeg har også lyst på Stokke Trailz, men som hovedvogn. Har riktignok ikke sett på den i butikk enda men naboen har en jeg har smugtittet på :D
Hadde glemt hvor dyrt det var... Huttetu. 10 lapper kun for understell og bag!
Noen som vet om den er billigere i Sverige?
Ja vogn er sviiindyrt :O Hvorfor skjønner jeg ikke.. Må jo være dyrt å lage dem kanskje :p Eller så er det fordi de vet at crazy moms to be gjør hva som helst for en fin vogn :D

Skjønner heller ikke hvorfor det skal være så sykt dyrt :( var heldig som fikk vogn av mamma hvis ikke måtte vi nok kjøpt en annen .,

Skjønner heller ikke hvorfor det skal være så sykt dyrt :( var heldig som fikk vogn av mamma hvis ikke måtte vi nok kjøpt en annen .,
Enig!! :/

Åååå nydelig!! 7000 var ikke ille :) Kjøpt i Norge?

Ja, vi kjøpte den på Finn.no;-) Ligger mange vogner ute for salg. Madrassen vasket jeg i vaskemaskinen, og resten er vasket med vann med litt oppvaskmiddel. God som ny:-) Vi syntes også den Stokke-vogna var veldig fin, men da måtte vi ha kjøpt ny - og svindyrt ja! Vi har brukt 200 000 på å lage baby, så her må det gå i brukt og arv:-)

Ja, vi kjøpte den på Finn.no;-) Ligger mange vogner ute for salg. Madrassen vasket jeg i vaskemaskinen, og resten er vasket med vann med litt oppvaskmiddel. God som ny:-) Vi syntes også den Stokke-vogna var veldig fin, men da måtte vi ha kjøpt ny - og svindyrt ja! Vi har brukt 200 000 på å lage baby, så her må det gå i brukt og arv:-)
Gull kjøp da :D så gjennom finn igår jeg også, fant mange fine emmaljunga vogner til greie priser :) så jeg kommer til å kjøpe brukt jeg også :D Ser ikke helt vitsen med å bruke altfor mye penger på utstyr, når man kan få like brukbare og fine ting til brukt pris :)

Flere som har erfaring med Bugaboo Buffalo? Blir nok den el en emmaljunga med svingbare hjul foran. Synes Bugaboo ser stilig ut, med god størrelse på hjulene foran også og den virker lett å trille etc. Men er jo ganske ny på markedet, så den har gjort det bra på tester men holdbarheten over lengre tid vet man jo ikke helt med nyere vogner.... Vi skal ikke kjøpe på en god stund enda men greit å orientere seg i vogn-jungelen for førstegangs ;)

Man skal da ikke ha vognen i 20 år heller. Siden vi ønsker flere barn fremover vil vi heller ha en moderne vogn så jeg ikke blir lei innen andre graviditet

Nei, men nettopp det at jeg håper å kunne ha den til nr 2 og evt 3 også ;) Da er det viktig at bremser feks er solide og holdbare. Og det var trukket frem i en stor barnevogn-test (der Buffalo gjorde det veldig bra!), at Bugaboo Buffalo er så ny på markedet så akkurat holdbarhet/hvor solide de er over tid - det vet man litt mindre om. Men kan godt hende vi ender med den allikevel! Tror neppe den står noe tilbake for de andre merkene/modellene :)

Vi har Emmaljunga Nitro til sønnen vår. Men lurte på om jeg skal kjøpe nyfødt bag til den så jeg kan bruke den til babyen. Ellers har vi en bugaboo cameleon, den er mye lettere enn Emmaljunga. Hadde tenkt på søskenvogn siden gutten vil være 20 mnd når nr 2 kommer. Vurderte først Bugaboo donkey, men er SÅ dyr. Så nå vurderer vi moutain buggy søskenvogn. Skal se litt i butikker og tenke.

Jeg hååper å få kjøpt en brukt Stokke Trailz! Har forelsket meg helt i den vognen altså, men synes den er forbaska dyr :p

Jeg håper å få kjøpt en brukt Emmaljunga city cross 2012 modell som er sååå fin! Hun på finn.no hsr bare ikke svart meg enda! Håper ikke hun allerede han solgt den :/

Jeg hååper å få kjøpt en brukt Stokke Trailz! Har forelsket meg helt i den vognen altså, men synes den er forbaska dyr :p
Ja ikke sant!! Skamdyr helt ny.. trenger en sånn jeg også Mtp buss til bhg med jenta mi på 5.. men må få taki brukt :/

Back
Topp