Barnevogn..

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Har dere tenkt noe på hvilken vogn dere skal ha? Eller har dere gjerne fra før? :)
Jeg hadde Simo Kombi vogn med nr 1, men synes den var fryktelig tung. Ble ett ork å gå på tur liksom :oops:

Jeg vil ha en lett bagvogn, frister med emmaljunga <3 Har kun erfaring med emmaljunga scooter vogna.. (som er helt fantastisk som sportsvogn btw!!:D)
Her jeg bor så blir vi å gå endel på grus og skogsveier, så må ha gode hjul..

Noen tips?

Emmaljunga er vel like tung som Simo'n? Begge er kjente for å være tunge vogner slik jeg har forstått det?! Min erfaring er ihvertfall det. Jeg elsket min Simo så skal ha den med nr 2 også :)

Ja den er kanskje det?? :p
Har bare hatt emmaljunga scooter, og den var jo super lett. Men det var jo bare sportsvogn. Kanskje alle bagvogner er like tunge :D haha!
Ja, Simo vognene er veldig fine :)

Æ har emmaljunga å e super førnøyd me den. Men den veie jo litt, d gjør den. Som sån kose tur tel byen når babyen e heilt liten kunne æ selvfølgeli tænkt mæ ei sån lita nætt ei me svinghjul, men når man ser på d heile bilde e d nok like greit me dwn æ har

Jeg har termin august og har kjøpt vogn. Jeg ville ha en stokk og den kosta litt over 12000 men kjøpte for 8500kr. Så heldig var jeg. :). Og nå håper jeg til å finne tilbud på bilstolen :)

Vi bruker også Simo-vogna etter storesøster. Greit med stor bag i vintermånedene.
Ja den er veldig god om vinteren! Fikk selv en februarbaby i 2010, så den kom godt med når det var iskaldt ute :) angrer nå på at jeg solgte den.. men hadde ikke planer om flere små ;) så da har jeg litt lyst å teste ut ett annet merke.. men må man til Sverige for å kjøpe emmaljunga?? Eller har baby butikker den? :)

Ja den er kanskje det?? :p
Har bare hatt emmaljunga scooter, og den var jo super lett. Men det var jo bare sportsvogn. Kanskje alle bagvogner er like tunge :D haha!
Ja, Simo vognene er veldig fine :)

Alle bagvogner er ikke like tunge altså - det finnes mange "lettere" alternativer enn Simo og emmaljunga.. Men de to er vel 2 av de tyngste på markedet slik jeg har forstått det ;)

Vi har kjøpt en pent brukt Emmaljunga mondial duo, 2014-modell. Vi bor landlig og trenger en robust vogn. Nå er den vasket og pusset, og står klar i stuen. Vi så på Emmaljunga-vognene på Rudo, og vurderte også Stokke. Er fornøyde med at vi bare kjøpte nå, så er det iallfall i orden. Vi mangler jo alt:-) Kommer heldigvis til å arve en del, og ellers vil vi kjøpe det meste brukt.

Vi skal bruke simo vogna etter storesøster :-) gull verdt med en skikkelig robust å lun vogn på vinteren når man bor på en øy på vestlandet, alltid mye vind å surt vær (høst året rundt) :-P

Vi skal bruke simo vogna etter storesøster :-) gull verdt med en skikkelig robust å lun vogn på vinteren når man bor på en øy på vestlandet, alltid mye vind å surt vær (høst året rundt) :-P
Bor selv på Vestlandet, som du sier er været som regel alltid surt! Haha :)

Vi har kjøpt en pent brukt Emmaljunga mondial duo, 2014-modell. Vi bor landlig og trenger en robust vogn. Nå er den vasket og pusset, og står klar i stuen. Vi så på Emmaljunga-vognene på Rudo, og vurderte også Stokke. Er fornøyde med at vi bare kjøpte nå, så er det iallfall i orden. Vi mangler jo alt:-) Kommer heldigvis til å arve en del, og ellers vil vi kjøpe det meste brukt.
Ja vurderer sterkt å kjøpe brukt jeg også altså :) har tittet litt på finn, og er mange som selger emmaljunga der. Jeg har bare så lite erfaring med de at jeg vet liksom ikke helt hvilken type som passer best for nyfødt og vestlandsvær :) bor landlig vi også, kommer til å gå mye på grus, og skogsveier. Samtidig så blir vi nok å ta bussen endel til bhg med 5 åringen min, så altfor tung vogn er lite praktisk. Eventuelt ha en liten ekstra en kanskje

Takk :D falt helt for den, Hjulene forann er større en de ser ut som på bildet må ha det her , blir mest trillet på grus her :)
Blir mest grus her også.. så den er god på det altså? ? Den var helt nydelig!! Fikk veldig lyst på en sånn en.. har sett på bildet ditt mange ganger idag, haha :D må man til Sverige for å kjøpe de eller har butikkene de? Som barnashus o.l? :) pris? :)

Blir mest grus her også.. så den er god på det altså? ? Den var helt nydelig!! Fikk veldig lyst på en sånn en.. har sett på bildet ditt mange ganger idag, haha :D må man til Sverige for å kjøpe de eller har butikkene de? Som barnashus o.l? :) pris? :)
Funker supert på grus også :) og hjulene foran kan man bare låse :) hehe, det gjorde jeg også før jeg fikk den i hus :p de skal selge den i de fleste butikker , babyshop vet jeg hvertfall fører Emmaljunga :) kjøpe i Sverige fordi mamma skulle ned dit og sparte noen tusen på det ga 7500 nok i Sverige , men variere litt fra butikk til butikk i Norge ligger den på rundt 11000 ..

Jeg skal ha simo vogna etter storebror, var veldig fornøyd med den :)

Funker supert på grus også :) og hjulene foran kan man bare låse :) hehe, det gjorde jeg også før jeg fikk den i hus :p de skal selge den i de fleste butikker , babyshop vet jeg hvertfall fører Emmaljunga :) kjøpe i Sverige fordi mamma skulle ned dit og sparte noen tusen på det ga 7500 nok i Sverige , men variere litt fra butikk til butikk i Norge ligger den på rundt 11000 ..
Shit den er dyr i Norge! ! :o tviler på at jeg kommer meg til Sverige.. får se det litt ann :) For jeg ble egentlig veldig forelsket i den der altså :D

Back
Topp