I
Iza9
Guest
Vi tenker på Troller aktiv duo.
Noen med erfaringer med den?
Syns den virker så lett på alle måter
Noen med erfaringer med den?
Syns den virker så lett på alle måter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeei ikke Stokke Explorer, men Stokke Trailz!!Egentlig vil jeg ha Stokke Explorer, men siden vi bor i nord og lillebebis kommer i november, er det vel mer fornuftig med en Emmaljunga. Tror da det blir Mondial Deluxe. Tiden vil vise![]()
Vi har emmaljunga edge duo etter de to første. Har alltid elsket den vogna. Kjøpte den brukt, og fungere fortsatt kjempebra. VI har god plass i bilenBlir jo 3.vinterbabyen, så må tenke på god og lun vognbag.
Meen, har litt lyst på en lettere vogn denne gangen, en litt mer sporty kanskje... har lyst på en Easywalker...Dere som kjenner til denne, er ikke bagen ganske romslig?
Når tid er det egentlig vanlig å kjøpe vogn og alt annet? Kjenner jeg klør i fingerene men må iallfall gå tolv uker!
Har du Elite som bag-vogn? Hvilken bag har du isåfall?Tenkte på Bugaboo donkey. Har baby jogger city elite nå, og elsker vogna. Men det blir jo bare 10-11 mnd mellom denne og yngste min, så nå trengs søskenvogn.
Har du Elite som bag-vogn? Hvilken bag har du isåfall?![]()
Tenkte på Bugaboo donkey. Har baby jogger city elite nå, og elsker vogna. Men det blir jo bare 10-11 mnd mellom denne og yngste min, så nå trengs søskenvogn.