Barnevogn

Vi tenker på Troller aktiv duo.
Noen med erfaringer med den? :)
Syns den virker så lett på alle måter :p

Egentlig vil jeg ha Stokke Explorer, men siden vi bor i nord og lillebebis kommer i november, er det vel mer fornuftig med en Emmaljunga. Tror da det blir Mondial Deluxe. Tiden vil vise :Heartbigred
Neeei ikke Stokke Explorer, men Stokke Trailz!!

DENNE vil jeg ha :D

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    43,6 KB · Visninger: 42
Vi har Emmaljunga Edge Duo nå, kjempefornøyd med den! Så tar nok sikte på en Emmaljunga tvillingvogn, siden vi ikke har barnehage til storesøster, og begge blir hjemme til aug 2016 ☺

Vi hadde simo kombi vogn til de 2 andre. Har veldig lyst på bugaboo donkey nå. Men den er så himla dyr. Så får se hva det blir til når den tid kommer :)

Jeg drømmer meg bort i denne!:)

Vedlegg

• 1426364245689.jpg
    1426364245689.jpg
    62 KB · Visninger: 41
Vi har emmaljunga edge duo etter de to første. Har alltid elsket den vogna. Kjøpte den brukt, og fungere fortsatt kjempebra. VI har god plass i bilen :) Blir jo 3.vinterbabyen, så må tenke på god og lun vognbag.
Meen, har litt lyst på en lettere vogn denne gangen, en litt mer sporty kanskje... har lyst på en Easywalker...Dere som kjenner til denne, er ikke bagen ganske romslig?

Vi har emmaljunga edge duo etter de to første. Har alltid elsket den vogna. Kjøpte den brukt, og fungere fortsatt kjempebra. VI har god plass i bilen :) Blir jo 3.vinterbabyen, så må tenke på god og lun vognbag.
Meen, har litt lyst på en lettere vogn denne gangen, en litt mer sporty kanskje... har lyst på en Easywalker...Dere som kjenner til denne, er ikke bagen ganske romslig?

Jeg hadde Easywalker Sky, men faktisk ikke bagen (kjøpte den da snuppa skulle ha sportsdelen), var suuuperfornøyd med den!! Utrolig lett å trille, kom fram overalt (jeg gikk MYE med vogn!) i både snø & allslags vær. Sjekk ut bagen, for den vet jeg ikke så mye om, men vogna var en drøm :)

Når tid er det egentlig vanlig å kjøpe vogn og alt annet? Kjenner jeg klør i fingerene men må iallfall gå tolv uker!

Når tid er det egentlig vanlig å kjøpe vogn og alt annet? Kjenner jeg klør i fingerene men må iallfall gå tolv uker!

Vet ikke hva som er vanlig jeg, men når man føler seg klar, så er det jo ikke noe i veien for å handle :)

Tenker at vi begynner å kikke etter OUL her, men tror jeg vet hvilken jeg har lyst på (blir nok meg som kommer til å trille mest, så tenker jeg får velge vognen sålenge han ikke er totalt uenig ;) )

Nå som jeg har lest denne tråden en stund, så har jeg begynt å tenke også. Tenker jeg burde hatt to vogner. En for lange trille turer, og byturer, men jeg vil også ha en liten og lett som tar liten plass i bilen, og er lett å få med seg. Hmmm... en del å tenke på. Håper å ha god nok rygg til å kunne bruke bæresele, eller sånn babysjal, så mye som mulig.

Last edited:
Tenkte på Bugaboo donkey. Har baby jogger city elite nå, og elsker vogna. Men det blir jo bare 10-11 mnd mellom denne og yngste min, så nå trengs søskenvogn.

Tenkte på Bugaboo donkey. Har baby jogger city elite nå, og elsker vogna. Men det blir jo bare 10-11 mnd mellom denne og yngste min, så nå trengs søskenvogn.
Har du Elite som bag-vogn? Hvilken bag har du isåfall? :)

Vi har emmaljunga mondial som vi hadde til den første og er kjempefornøyd med den..

Back
Topp