Barnevogn

Her blir det emmaljunga :) det blir Edge med understell med svinghjul foran ( å definitivt luft hjul)

Dette har jeg vist i flere år :p

Se om du finner brukt vogn evt :) ser de er ikke så dyre da :) ellers så tror jeg noen som heter troll ikke er å dyre? Men de har jeg ikke erfaring med :)

Vi venter nok med å handle en god stund enda, men jeg var veldig fornøyd med "Easywalker sky" sist :) Har tenkt å sjekke ut "Babyjogger city elite" (tror det er det den heter???), vet om mange som er godt fornøyd med den. Viktigste for meg er at den har store hjul, ikke luftdekk, at den tåler litt terreng, at den er lett å legge sammen, og ikke tar for stor plass i bilen.

Startet med Emmaljunga sist, noe jeg veldig raskt angret på! Den var aaaaltfor stor og tung. Bremsen (på styret) var dårlig, og gikk i stykker.

Tips: gå og prøv vogner hos venner og bekjente, og test flere i butikken :)

Her blir det emmaljunga :) det blir Edge med understell med svinghjul foran ( å definitivt luft hjul)

Dette har jeg vist i flere år :p

Se om du finner brukt vogn evt :) ser de er ikke så dyre da :) ellers så tror jeg noen som heter troll ikke er å dyre? Men de har jeg ikke erfaring med :)

Haha, morsomt at vi er stikk motsatt av hverandre i ønsket :P :D

Vi har veldig lyst på emmaljunga delux. Jeg jobber i barnehage så har jo fått prøvd litt forskjellig, men kommer nok til å dra å se litt også (:

Haha, morsomt at vi er stikk motsatt av hverandre i ønsket :P :D
Hehe ja se der du :p jeg skal ikke ha brems på styret da :p
Emmeljunga er sykt stor ja å tar mye plass desverre. Men likte den så godt med minsta så vill ha igjen :)
Bare med ett annet understell dennegangen :)
Men ja er jo lenge til innkjøp men jeg elsker å ha en plan i hodet :D

Her blir det emmaljunga egde duo med classic understell (4 hjul), har hatt med tre til de 2 andre og det var ikke noe for meg, så vil prøve noe nytt nå :)

Har hatt en del forskjellige vogner og en ting som er blitt et must er svingbare forhjul. Lurt litt på Babyjogger city elite den gangen her. Eventuelt og ha den som sportsvogn og en emmaljunga vogn(brukt) som bagvogn.
Men det er fortsatt lenge til vogn skal kjøpes, så aner ikke hva vi ender opp med :p

Hadde simo kombi til de to første. Var kjempefornøy med den når vi brukte bagen. God og stødig vogn, med stor og lun bag. Men når minstemann begynte med sportsdel, følte jeg at simoen ble litt stor, så solgte den og kjøpte Baby Jogger City Elite, som er kjempegod å trille, stor sitteplass, er lett å legge sammen og tar liten plass i bilen! :-) Kommer til å kjøpe bag til den til lillebaby, men vet at den ikke kan måle seg med simo når man får en vinter-baby..

Egentlig vil jeg ha Stokke Explorer, men siden vi bor i nord og lillebebis kommer i november, er det vel mer fornuftig med en Emmaljunga. Tror da det blir Mondial Deluxe. Tiden vil vise :Heartbigred

Vi har hatt Babyjogger City Elite som sportsvogn til eldste, så vi kommer til å kjøpe bag-delen til den. Elsker den vogna! Til eldste hadde vi Simo Duo som bag-vogn, og det velger jeg ikke igjen! Altfor stor og tung ;)

Vi har en Simo bagvogn (dansk modell) som jeg tipper blir brukt fra fødsel til vinteren er over. Og så har vi en Brio go duovogn som vi forguder.

Simo Duo her hjemme, og Stokke Trailz i bilen :)

Har vogn dilla, og har prøvd ALLE vogner, bare spørr om noen lurer på noe. Haha ;-))

Oi, jeg er ikke engang i nærheten av å ha tenkt på vogn ennå :D

Har hørt at Simo skal slutte å produsere vogner. Andre som har hørt det, eller er det bare "rykter"?

Jeg ønsker meg Bugaboo Donkey, søsteren til typen min hadde en slik å den var genial på grusveien ute her! Bor på en gård så er viktig å ha en vogn som er enkel å styre på skogveier og grusveier! I tillegg synes jeg den er genial på flere områder og ikke minst kjempe fin å se på! Skal heldigvis få vogn av mamma og pappa så slipper den dyre utgiften selv!

Blir samme vogn som vi hadde til storesøster! Emmaljunga mondial duo med classic understell den er like fin som ny, og ble kjøpt helt ny i april 2013 :)

Brio sin er billig og bra. Likt understell som Simo, men Brio sin vogn er MYE lettere:) Eneste minuset er at bagdelen er litt liten, men sportsdelen fungerer topp for småttiser den å. Jeg hater 3 hjulinger så Brio sin ble en vinner her med førstemann iallfall. Har ikke no vogndilla, så blir å bruke denne til nestemann også :)

Back
Topp