Barnevogn :)

Genialt :) vi går nok for full pakke så er vi ferdig med det - skal til BS idag for siste trille tur før kjøp. Har sett på de før men glemte å sjekke om de blir for høye for meg (men testet xplore ikke trailz), er jo kun 165 så er jo litt viktig at jeg "rekker opp" hehe :) bf er jo over 180 så er jo perfekt for han da :)

Prøvde xplory først jeg og, men synes trailz hadde mye bedre hjul og såklart har den mye bedre plass i bagen. Trailz kan håndtaket stilles på, så burde passe deg og. Jeg er 169, så er ikke veldig mye høyere akkurat :p

wow, her kommer jeg og ikke har kjøpt inn noe, bortsett fra bilstol, burde kanksje få rumpa i gir å kjøpe barnevogn snart:eek:
Får man den med en gang i butikken eller hvordan funker det egentlig? :p

Har ikke kjøpt noenting jeg heller, kun vogn og bilstol som min far bestilte til oss, men det har ikke kommet i hus enda. Har avtalt med butikken å hente i april :p tar som regel 1-3 uker å få vognen, noenganger har de kanskje det du vil ha på lager og kan få med en gang, andre ganger kan det også ta lengre tid om du vil ha noe som er veldig populært :)

wow, her kommer jeg og ikke har kjøpt inn noe, bortsett fra bilstol, burde kanksje få rumpa i gir å kjøpe barnevogn snart:eek:
Får man den med en gang i butikken eller hvordan funker det egentlig? :p

Er ventetid de fleste steder men er vel heller oss som er tidlig ute vi med vogn da :p

Har ikke kjøpt noenting jeg heller, kun vogn og bilstol som min far bestilte til oss, men det har ikke kommet i hus enda. Har avtalt med butikken å hente i april :p tar som regel 1-3 uker å få vognen, noenganger har de kanskje det du vil ha på lager og kan få med en gang, andre ganger kan det også ta lengre tid om du vil ha noe som er veldig populært :)

føler alle skal ha emmaljunga eller TFK jogger twister, vi går for brio smile. Men jeg ringte til barnas hus og de sa opp til 8 ukers ventetid om ikke butikken hadde vogne inne, så vi burde kjøpe snart;) dæven skal mase på mannen når han kommer hjem.

føler alle skal ha emmaljunga eller TFK jogger twister, vi går for brio smile. Men jeg ringte til barnas hus og de sa opp til 8 ukers ventetid om ikke butikken hadde vogne inne, så vi burde kjøpe snart;) dæven skal mase på mannen når han kommer hjem.

Ja. Da hadde jeg nok svingt meg rundt og bestilt snart ja. Jeg synes det er greit å ha vognen i hus innen mai :) vår var det 1-3 uker levering på, men sa at jeg ikke trengte den før i april/mai, vil ha den så tidlig fordi jeg vil få luftet den godt ut osv. Så antar den kommer i hus tidsnok :D

Ja. Da hadde jeg nok svingt meg rundt og bestilt snart ja. Jeg synes det er greit å ha vognen i hus innen mai :) vår var det 1-3 uker levering på, men sa at jeg ikke trengte den før i april/mai, vil ha den så tidlig fordi jeg vil få luftet den godt ut osv. Så antar den kommer i hus tidsnok :D

Det står på lista over ting vi skal gjøre i påsken;) greit å ha den i hus iløpet av mai mnd.

Det ble bugaboo buffalo :D Stokke trailz var fin den og, men følte den ble for høy med baby inn/ut siden jeg ikke er veldig høy.. Gøy iallfall og får den levert i mai :) ImageUploadedByBV Forum1426105077.760929.jpg

Vi har ikke kjøpt noe ennå annet enn litt klær. :eek: Har mest sannsynlig bestemt oss for en Simo Duo, skal ta med samboer for å se på den til helga, overbevise han også ;) også må vi sjekke at den går i bilen da.

Ehm, trekker det tilbake, kjøpte akkurat vogn :P fant ut at det var salg på vogna vi ønska idag og dro ned i hui og hast for å kjøpe den før det stengte, så i morgen får vi Simo Duo i hus :D

Ehm, trekker det tilbake, kjøpte akkurat vogn :P fant ut at det var salg på vogna vi ønska idag og dro ned i hui og hast for å kjøpe den før det stengte, så i morgen får vi Simo Duo i hus :D

Hva slags farge valgte dere?

Kjøpte selv en simo duo, men min er brukt da :)

Vi kjøpte svart :)

Ja, jeg syns den var veldig fin i svart :) pluss at sambo absolutt ikke ville ha brun, så :P

Har dere noen tips for hva som er bra om man ikke har bil og skal bruke mye kollektivtrafikk? Bor altså i en by...
Jeg har ikke bil, tar masse buss og bane. Jeg har enmaljunga edge duo med classic understell, den er kjempe god og stødig! Er veldig fornøyd med den. Det er 4 faste hjul. For meg var det veldig viktig med tanke på stabilitet på buss!:)

Ombestemte oss da jeg falt pladask for denne og fant den til en vittig pris :D <3 Gleder meg sånn til å ta den i bruk :).. Mamma holder på å hekle vognteppe til.. d7b244ba-0396-417c-a47f-23f3bce5781b_org_medium.jpg
bruk...305228.jpg425544_KUEG81MM6ZEBE1WFCIM4U7ZMRMKW8E_kinderwagen1_H181034_L.jpg

Den var fin :) Selv kunne jeg ikke hatt lys vogn, jeg som ikke kommer gjennom dagen med en lys genser haha :p

Jeg kan vel ikke påstå at jeg er den personen selv som burde å satse på lys vogn ;) Men det er skinn, så satser på at den blir lettere å tørke av ;)

Back
Topp