Barnevogn :)

Hei.
Vi har også bestemt oss for trailz. Mel har du hørt om farlig stoff på håndtaket. Har vært og sett på babyshop. Den er kjempe god til trille.

Det var jo det som ble byttet når de kalte inn alle gamle vogner før julen :) ikke noe problem.
Ja, den er fantastisk å trille, så lett å ta av og på bag, legge sammen, tar liten plass i bilen osv. Alt vi har vært på utkikk etter i en og samme vogn :D

Vi har også kjøpt trailz :) Den er godt likt av begge. Far har barn fra for og prøvd emmaljunga. Han ble mer fornøyd med Stokke. Håper jo han skal trille litt også :)

Ja, min samboer har en lillebror på snart 7, så han var 23 da han kom, og foreldrene hadde emmaljunga, så samboer var naturlig nok mye på trilling med den, og likte også stokke bedre.

Har emmaljunga city cross frå før, men den nye supreme bagen har litt fleire finesser enn bagen vi hadde frå 2008 (09 mod). Så då vart det ny bag til mini i magen, kjempefornøgd!
ImageUploadedByBV Forum1425837255.406033.jpg

Huff bestemte meg først for emmaljunga men etter noen runder er jeg mest interessert i ;

Tfk
Stokke eller
Bugaboo

Kriterier;
land og by
Bil og kollektiv
Jeg er ikke så høy, 165 og bf 180 så må kunne justeres
Må være lett å trille/ håndtere
Mulighet for å jogge / gå fort

Hjelp :o noen tips? Er veldig førstegangs :D

Huff bestemte meg først for emmaljunga men etter noen runder er jeg mest interessert i ;

Tfk
Stokke eller
Bugaboo

Kriterier;
land og by
Bil og kollektiv
Jeg er ikke så høy, 165 og bf 180 så må kunne justeres
Må være lett å trille/ håndtere
Mulighet for å jogge / gå fort

Hjelp :o noen tips? Er veldig førstegangs :D

Har du vurdert babyjogger city elite? Den oppfyller iallefall alle kravene dine :)

Ja, min samboer har en lillebror på snart 7, så han var 23 da han kom, og foreldrene hadde emmaljunga, så samboer var naturlig nok mye på trilling med den, og likte også stokke bedre.
Dere som har Stokke ; by eller land? Tenker mtp hjulene :)

Har dere noen tips for hva som er bra om man ikke har bil og skal bruke mye kollektivtrafikk? Bor altså i en by...

Bor på Lillehammer - så jeg vil si land :p men jeg er fra Bærum og samboer fra Stavanger, så da passer de godt når vi er på besøk der og. Er jo lufthjul, med svingbare foran, som kan låses så passer like godt begge steder :)
Kan jeg spørre hva dere ga for den? Trailz er favoritten Pga hjulene :) bor selv i Bærum og passer jo både by og land :)

Kan jeg spørre hva dere ga for den? Trailz er favoritten Pga hjulene :) bor selv i Bærum og passer jo både by og land :)

Vi kjøpte bare understell og bag, og kjøper heller sportsdelen når vi trenger den - tilfelle vi går lei av fargen, eller det kommer nye farger vi liker bedre før sportsdelen tas i bruk. Vi kjøpte den på babyshop på Billingstad, vis a vis ikea. Betalte 6320kr, fordi vi fikk 20% - koster 7899kr uten de prosentene. Men melder du deg inn i vib-klubben får du 10% på første kjøpet da :)

wow, her kommer jeg og ikke har kjøpt inn noe, bortsett fra bilstol, burde kanksje få rumpa i gir å kjøpe barnevogn snart:eek:
Får man den med en gang i butikken eller hvordan funker det egentlig? :p

wow, her kommer jeg og ikke har kjøpt inn noe, bortsett fra bilstol, burde kanksje få rumpa i gir å kjøpe barnevogn snart:eek:
Får man den med en gang i butikken eller hvordan funker det egentlig? :p
Jeg har heller ikke kjøpt noe, Pga formen, så du er ikke den eneste ;)

Vi kjøpte bare understell og bag, og kjøper heller sportsdelen når vi trenger den - tilfelle vi går lei av fargen, eller det kommer nye farger vi liker bedre før sportsdelen tas i bruk. Vi kjøpte den på babyshop på Billingstad, vis a vis ikea. Betalte 6320kr, fordi vi fikk 20% - koster 7899kr uten de prosentene. Men melder du deg inn i vib-klubben får du 10% på første kjøpet da :)
Genialt :) vi går nok for full pakke så er vi ferdig med det - skal til BS idag for siste trille tur før kjøp. Har sett på de før men glemte å sjekke om de blir for høye for meg (men testet xplore ikke trailz), er jo kun 165 så er jo litt viktig at jeg "rekker opp" hehe :) bf er jo over 180 så er jo perfekt for han da :)

Back
Topp