Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe flott vogn! Hvor kjøpte dere den og hva koster den? Vi er også på jakt etter simo vogn, men finner ikke duo, bare kombi....Er det noen som har fått barnevogn i hus allerede? Jeg syntest det er fint å fordele det litt ut over hver mnd så vi slipper å kjøpe alt på en gang, så nå har vi kjøpt vogn.. Denne gangen ble det en brun Simo vogn.. Kjempe fornøyd og gleder meg til å ta den i bruk
Vis vedlegget 106443Vis vedlegget 106444Vis vedlegget 106446
Kjempe flott vogn! Hvor kjøpte dere den og hva koster den? Vi er også på jakt etter simo vogn, men finner ikke duo, bare kombi....
Er det noen som har fått barnevogn i hus allerede? Jeg syntest det er fint å fordele det litt ut over hver mnd så vi slipper å kjøpe alt på en gang, så nå har vi kjøpt vogn.. Denne gangen ble det en brun Simo vogn.. Kjempe fornøyd og gleder meg til å ta den i bruk
Vis vedlegget 106443Vis vedlegget 106444Vis vedlegget 106446
Jeg hadde bestemt meg for emmaljunga edge med duo s understell. Men så plutselig en dag fikk jeg kanskje lyst på stokke trailz istedet, og nå er jeg bare superusikker, kanskje jeg vil ha noe helt annet istedet så får vente til mannen kommer hjem fra havet og så blir det ny runde i butikker for å se
Jeg hadde bestemt meg for emmaljunga edge med duo s understell. Men så plutselig en dag fikk jeg kanskje lyst på stokke trailz istedet, og nå er jeg bare superusikker, kanskje jeg vil ha noe helt annet istedet så får vente til mannen kommer hjem fra havet og så blir det ny runde i butikker for å se
Vi har kjøpt trailz! Elsker den