Barnevogn :)

henriette24

Forelsket i forumet
Er det noen som har fått barnevogn i hus allerede? Jeg syntest det er fint å fordele det litt ut over hver mnd så vi slipper å kjøpe alt på en gang, så nå har vi kjøpt vogn.. Denne gangen ble det en brun Simo vogn.. Kjempe fornøyd og gleder meg til å ta den i bruk :)
10420406_10153064856742209_4530877841283553265_n.jpg11054497_10153064856347209_580505517745694693_n.jpg10649572_10153064857017209_3063272143135787051_n.jpg

vi har kjøpt lik denne bare med annet understell:

Jeg kjøpte vogn i går, eller stefaren min fiksa det for meg :P Det er en brun simo duovogn som er strøken og så kosta den bare 1200 brukt :D Regner med vogna kommer hit når han har tid :)

Har emmaljunga edge duo understell etter storebror. Så kjøpte vi ny bag og sportsdel :) Er sååå fornøyd! Fargen heter denim black :D

Så fin! :)

Vi har kjøpt vogn vi også, men den kommer ikke før mai :)
Emmaljunga mondial duo - leatherette, den grå/svarte :)

Er det noen som har fått barnevogn i hus allerede? Jeg syntest det er fint å fordele det litt ut over hver mnd så vi slipper å kjøpe alt på en gang, så nå har vi kjøpt vogn.. Denne gangen ble det en brun Simo vogn.. Kjempe fornøyd og gleder meg til å ta den i bruk :)
Vis vedlegget 106443Vis vedlegget 106444Vis vedlegget 106446
Kjempe flott vogn! Hvor kjøpte dere den og hva koster den? Vi er også på jakt etter simo vogn, men finner ikke duo, bare kombi....

Har foreløpig bare bagen, men får understellet til sommeren da den fortsatt er i bruk :)
Blir brio primo her, og tror vi blir fornøyde med den. Bred nok skal den være om det skulle være slik at vi får et putebarn og♡

Kjempe flott vogn! Hvor kjøpte dere den og hva koster den? Vi er også på jakt etter simo vogn, men finner ikke duo, bare kombi....

Jeg kjøpte den brukt :) Ville ha Simo vogn denne gangen å var så heldig å finne en som bare var brukt et par ganger til 2500, så måtte bare slå til.. Vet det har vært slag på mange av disse vognene ettersom jeg har blitt fortalt at de skal gå ut av produksjon?!.. Har sedd de er på tilbud på nett også :) Bare å google..

Vi tenkte vi skulle til Sverige i slutten av mars og bestille :D emmaljunga Edge koster 7500 kr er ny :D

Vis vedlegget 106443Vis vedlegget 106444Vis vedlegget 106446

En kjempe fin vogn synes jeg☺ jeg har emmaljunga city cross fra storesøster så gleder meg til å kunne ta den ned fra loftet☺☺☺

Vedlegg

• 1425543876632.jpg
    1425543876632.jpg
    14,8 KB · Visninger: 90
Jeg hadde bestemt meg for emmaljunga edge med duo s understell. Men så plutselig en dag fikk jeg kanskje lyst på stokke trailz istedet, og nå er jeg bare superusikker, kanskje jeg vil ha noe helt annet istedet :p så får vente til mannen kommer hjem fra havet og så blir det ny runde i butikker for å se :)

Jeg hadde bestemt meg for emmaljunga edge med duo s understell. Men så plutselig en dag fikk jeg kanskje lyst på stokke trailz istedet, og nå er jeg bare superusikker, kanskje jeg vil ha noe helt annet istedet :p så får vente til mannen kommer hjem fra havet og så blir det ny runde i butikker for å se :)

Føler meg deg, er såå vanskelig bestemme seg :P

Vi har kjøpt trailz! Elsker den :D

Kjøpt babyjogger citi elite med deluxebagen,farge sand,den er hjemme men monteres ikke før i juni ;)

Fikk kjøpt ei pent brukt bugaboo donkey til under halv pris av ny sist helg. Nå må jeg bare få solgt Emmaljunga-vogna etter storebror...

Back
Topp