Barnevogn

Sniker fra Oktober ;)

Jeg mener Bugaboo Cameleon er helt overlegen når det gjelder å legges sammen. Vi hadde ikke stasjonsvogn da mini var liten, og det gikk supert! Kjempestor og fin bag, og samtidig veldig sammenleggbar og lett.
Nå har Bugaboo kommet kommet med en ny type vogn som er litt mer for dem som liker å trille i terreng. Husker ikke hva den het, men finnes på kopbarnvagn.se. Cameleon har også vinterdekk som fungerer fint på snø og grus.

Jeg skal kjøpe ny Bugaboo til nr to som kommer i oktober.

Den heter Bugaboo Buffalo :) Vi har kjøpt den til nr 2, synes den er fantastisk på alle måter! Lett å slå sammen, lett å trille, tåler alle typer terreng/snø, svingbare hjul som kan låses fremme, stooor bag, sportsdel som kan vendes begge veier, tar liten plass sammenlagt.
Vi reiser en del med bil til min famiile, så er viktig at den er praktisk og liten sammenlagt, så vil absolutt anbefale den!

Vi har også Mountain Buggy fra nr 1. Er veldig fornøyd med den, men kunne tenkt større bag, og en sportsdel som kan snus. Derfor kjøpte vi Bugaboo denne gang, så får vi vurdere å selge MB, eller leve i luksusfellen med 2 vogner.... :p

Synes Emmaljunga og Simo-vognene virker så store og tunge.. Har ikke hatt selv, men ser at ven tar hele bagasjerommet til venninna mi når hun pakker i bilen..... :-/
 
Vi har bebe confort sin. Fornøyd med den. bagen kan brukes som bilsikring og har kommet veldig godt ut i tester. og Sportsdelen er ergonomisk utformet. Vognen er lett og har store luft hjul så den har vert supreme på litt ulendt føre også :):)
 
Vi har bebe confort sin. Fornøyd med den. bagen kan brukes som bilsikring og har kommet veldig godt ut i tester. og Sportsdelen er ergonomisk utformet. Vognen er lett og har store luft hjul så den har vert supreme på litt ulendt føre også :):)

Har du bilde? Mulig jeg ikke er så kjent i vognjungelen for jeg har aldri hørt om denne :) men hørtes jo ypperlig ut!
 
:) bestilte fargen grå! Fra kiddoes24. hva med du?
Svart....hadde den ikkje på lager før 25 juni så er vel ein god mnd. før eg får den:)
 
Her har vi kjøpt Simo Duo vogn :) Solid vogn som passer for norske forhold :)
 
ImageUploadedByBV Forum1371074220.191919.jpg

Denne skal jeg hente om 14 dager, bare i fargen PP dark grey <3


Gutt født 09
Lillebror ventes
 
aha ok! Men den kommer godt i tide uansett. Vår er ikke sendt ennå eller, venter på bilstol adapteren som ikke var inne.. ;)

Vi har også bestilt tfk i grå fra kiddies24.de
Har fått vogna ogalt det andre som hørte med pakken, kjempe fornøyd:) sparte vel rundt 4000kr på å bestille derifra!:):)
 
Vi har også bestilt tfk i grå fra kiddies24.de
Har fått vogna ogalt det andre som hørte med pakken, kjempe fornøyd:) sparte vel rundt 4000kr på å bestille derifra!:):)
Så bra! Kjekt å spare noen lapper man kan bruke på noe anna! Mye vi trenger nå! Gleder meg å få den!! :) :)
 
Jeg har kjøpt Emmaljunga egde duo brukt av en bekjent :) Fikk den for 4000 med alt utstyr :D 2012 modell.
Råfornøyd med det kjøpet :hello2
 

Vedlegg

  • 942652_10151617193261151_1885151575_n.jpg
    942652_10151617193261151_1885151575_n.jpg
    120,3 KB · Visninger: 32
Har selv vært i Sverige og handlet vogn i Strømstad i dag. Her ble det en emmaljunga edge duo, da denne har en av de største baggene på markedet. En stor bag er viktig hvis barnet har en sjangs for å få hoftedysplasi. Denne vogna passer akkurat i baggasjerommet på en focus, men med sportsdelen er det mye bedre plass i bilen.

Så kommer egentlig helt an på hva man er ute etter, og hvor man bor i forhold til hvor mye man trenger og ha vognen i bilen :)
 
Så bra! Kjekt å spare noen lapper man kan bruke på noe anna! Mye vi trenger nå! Gleder meg å få den!! :) :)
bestilte dere med sete og pose og?:) den pakken:)
 
Jeg skal bestille med pakken med bilsete og kjøpe base, regntrekk å sånt utenom :) skal gjør det i løp av uka:)
 
Jeg kjøpte TFK joggster twist i forrige uke etter tips herfra...var på tilbud på barnas hus! Hatt mange vogner...men nå vil vi prøve denne! Ser veldig bra ut! Noen som vet om steder det kan lønne seg å kjøpe ekstrautstyr? Type stormtrekk, regntrekk, koppholder, knagger, smokkholder, kroker til handlevogner etc


Inne på kiddies24.de :)
Jeg skal også kjøpe regntrekk til små bager fra tullsa, for jeg føler at det plastregntrekket til bagen er så tett :)
 
Back
Topp