*Vanilje*
Snart 3barns mor <3
Sniker fra Oktober
Jeg mener Bugaboo Cameleon er helt overlegen når det gjelder å legges sammen. Vi hadde ikke stasjonsvogn da mini var liten, og det gikk supert! Kjempestor og fin bag, og samtidig veldig sammenleggbar og lett.
Nå har Bugaboo kommet kommet med en ny type vogn som er litt mer for dem som liker å trille i terreng. Husker ikke hva den het, men finnes på kopbarnvagn.se. Cameleon har også vinterdekk som fungerer fint på snø og grus.
Jeg skal kjøpe ny Bugaboo til nr to som kommer i oktober.
Den heter Bugaboo Buffalo Vi har kjøpt den til nr 2, synes den er fantastisk på alle måter! Lett å slå sammen, lett å trille, tåler alle typer terreng/snø, svingbare hjul som kan låses fremme, stooor bag, sportsdel som kan vendes begge veier, tar liten plass sammenlagt.
Vi reiser en del med bil til min famiile, så er viktig at den er praktisk og liten sammenlagt, så vil absolutt anbefale den!
Vi har også Mountain Buggy fra nr 1. Er veldig fornøyd med den, men kunne tenkt større bag, og en sportsdel som kan snus. Derfor kjøpte vi Bugaboo denne gang, så får vi vurdere å selge MB, eller leve i luksusfellen med 2 vogner....
Synes Emmaljunga og Simo-vognene virker så store og tunge.. Har ikke hatt selv, men ser at ven tar hele bagasjerommet til venninna mi når hun pakker i bilen..... :-/