Barnevogn

Vi skal ha emmaljunga edge duo med Duo S-understell.
Hva med tfk joggster twist? Den blir liten og nett når den klappes sammen og har en av de lengste bagene. Jeg var ikke sånn superhappy med vogna og skal selge den nå, men kanskje du kommer til å elske den?! :)


Skal du selge tfk'en?
 
Vi tenker å ha Emmaljunga City Cross. Selv om vi har stasjonsvogn så dekker hundeburet 2/3 av bagasjerommet så må ha noe som blir lite når det slås sammen! Skal ha Supreme baggen da siden vi kommer til å trille masse tur.
 
Her lurer jeg litt på tfk, men forandrer mening hver uke jeg :p lyst på brio smile også ;)
 
Har emmaljunga city cross i fargen creme, fra førstemann :) va veldig veldig fornøgd med den vogna :) lett og god å trille!
 
Jeg kjøpte TFK joggster twist i forrige uke etter tips herfra...var på tilbud på barnas hus! Hatt mange vogner...men nå vil vi prøve denne! Ser veldig bra ut! Noen som vet om steder det kan lønne seg å kjøpe ekstrautstyr? Type stormtrekk, regntrekk, koppholder, knagger, smokkholder, kroker til handlevogner etc
 
husker ikke hva den heter. men den emmaljungan i svart skinn :) den er ganske stor, men fikk den inn i polon jeg hadde.. og den er enda mindre nn goldfen :p
 
Sitter å vipper mellom bugaboo cameleon, brio go eller brio smile.
Har liten bil selv, så for min del er emmaljunga uaktuell. Måtte ha bagen i baksetet og undestellet i bagasjerommet da jeg prøvde, og det er håpløst.
 
Sitter å vipper mellom bugaboo cameleon, brio go eller brio smile.
Har liten bil selv, så for min del er emmaljunga uaktuell. Måtte ha bagen i baksetet og undestellet i bagasjerommet da jeg prøvde, og det er håpløst.
Sniker litt :)

Anbefaler Brio Go, den er fantastisk på alle mulige måter:)
 
Sniker litt :)

Anbefaler Brio Go, den er fantastisk på alle mulige måter:)
Er den jeg har forelsket meg mest i, men er en god stund til jeg kan begynne å kjøpe, så kan hende at noe bedre dukker opp før den tid ;) Er i prøve-fasen, og er vel best å ha blitt gravid før jeg kjøper vogn ;)
 
Har kjøpt bugaboo camelon 3, sahara!! Virka kjempe bra!! :) men er så stusslig uten babyen oppi....
 
Jeg går for tfk joggster twist. Har lite erfaring med vogner, men kom frem til at jeg bare må hoppe i det og se hva jeg liker :p den er på salg ved barnas hus neste uke.
 
Jeg stod lenge mellom Brio smile og MB Urban Jungle: valget falt på den siste pga trillegenskapene...

Trodde først Urban jungle skulle ta veldig stor plass sammenlagt, men da jeg så en video av hvordan den slås sammen, så var jeg solgt:) Vi har en Mini Countryman, og den har ikke så stort bagasjerom. Men stort nok til UJ :)
 
Med hund som tar halve bagasjerommet og ønske om en lett vogn for både asfalt og skogssti så har det blitt Babyjogger city elite her. Den er veldig smart på sammenlegging, og sidehjulene plukkes enkelt av så den får tilogmed plass på gulvet mellom baksetet og forsetet. Vurderte også Urban Jungle for de to vognene er veldig like, men babyjogger legges sammen på en bedre måte for vårt plassbehov og har en litt lenger bag. :)
 
Med hund som tar halve bagasjerommet og ønske om en lett vogn for både asfalt og skogssti så har det blitt Babyjogger city elite her. Den er veldig smart på sammenlegging, og sidehjulene plukkes enkelt av så den får tilogmed plass på gulvet mellom baksetet og forsetet. Vurderte også Urban Jungle for de to vognene er veldig like, men babyjogger legges sammen på en bedre måte for vårt plassbehov og har en litt lenger bag. :)

Den var også på vurderingslisten- rett og slett pga sammenleggingen :) den ser veldig snedig og enkel ut:) Vi har nemlig også hund... Planen er å kjøpe my bil etter nyttår, og frem til det skal vi ikke på noen lange bilturer med vesla, så vi får det nok til å gå på et vis :) når vi skal til svigers tenker jeg å ta tog i to timer og mannen kjøre med hunden. Snuppa skal jo ikke sitte i bilsete så altfor lenge og på toget har jeg mulighet til å amme osv:)
 
Den var også på vurderingslisten- rett og slett pga sammenleggingen :) den ser veldig snedig og enkel ut:) Vi har nemlig også hund... Planen er å kjøpe my bil etter nyttår, og frem til det skal vi ikke på noen lange bilturer med vesla, så vi får det nok til å gå på et vis :) når vi skal til svigers tenker jeg å ta tog i to timer og mannen kjøre med hunden. Snuppa skal jo ikke sitte i bilsete så altfor lenge og på toget har jeg mulighet til å amme osv:)


Ja, er virkelig fornøyd med hvordan den legges sammen og det faktum at vogna fikk plass mellom for- og baksetet sammenlagt, det løser mye med tanke på plass i bilen. Hund tar plass! Urban Jungle er også en kjempefin vogn som jeg lenge så på, så tror vi blir fornøyde begge to :D
 
Vi har bestilt tfk jogster twist fra Tyskland!! :) gleder meg å få den! Tror det er et supert valg for oss som bor i byen! ;)
 
Har bestilt meg TFK joggster twist...har ei Simo kombi frå før, den er veldig tung...men absolutt ei stødig og god vogn, men enig med at sportsdelen er litt teit.
 
Vi har bestilt tfk jogster twist fra Tyskland!! :) gleder meg å få den! Tror det er et supert valg for oss som bor i byen! ;)

Samme her, bestilt frå Tyskland :)
 
Back
Topp