Barnevogn

Ja, var det jeg tenkte på. Men kanskje det ikke er så viktig? Pga parkering kan det være jeg må gå et stykke fra bilen og til leiligheten. Ser at det finnes sånn du kan bare klikke på :) barneseter er dyrt altså :/
Det er nok litt smak og behag.. Jeg har ikke savna det noe særlig, men vet at andre er helt avhengig. Personlig så er jeg ikke noe glad i å la små barn sove i bilsete istede for i vogn, så da brukte jeg bare bilsete ved korte butikkbesøk ( satt hele bilsetet oppi andlevogna) eller inn og ut av bil/hjem. Ellers så flyttet jeg over i vogna..
 
Det er nok litt smak og behag.. Jeg har ikke savna det noe særlig, men vet at andre er helt avhengig. Personlig så er jeg ikke noe glad i å la små barn sove i bilsete istede for i vogn, så da brukte jeg bare bilsete ved korte butikkbesøk ( satt hele bilsetet oppi handlevogna) eller inn og ut av bil/hjem. Ellers så flyttet jeg over i vogna..

Men ja, bilseter er dyrt :) ..

Ups, quota istede for å modifisere...
 
Jeg hadde city cross til snuppa, men har dessverre ødelagt understellet, og baggen hadde litt rosa på seg. Jeg var på butikken og kikket på vogner nettopp. Tror jeg går for citycross denne gangen også, men sabla dyrt. Over 9000 kr for en vogn :p
 
Ja, var det jeg tenkte på. Men kanskje det ikke er så viktig? Pga parkering kan det være jeg må gå et stykke fra bilen og til leiligheten. Ser at det finnes sånn du kan bare klikke på :) barneseter er dyrt altså :/

Vi kjøpte Cybex Aton 2 med adapter til vognen, da denne var med i pakkeprisen når vi bestillte fra Tyskland (http://www.kiddies24.de/shop/de/Kin...ton-2-CARBO-SCHOKO-CHOCOLATE-2013::28363.html).
Men jeg vet at Maxi Cosi sine seter også har adapter til TFK vognene (http://m.barnashus.no/index.php?&ac...ogntilbehor/tfk-max-cosi-bilstol-adapter.html) og muligens Besafe..
 
Ja, var det jeg tenkte på. Men kanskje det ikke er så viktig? Pga parkering kan det være jeg må gå et stykke fra bilen og til leiligheten. Ser at det finnes sånn du kan bare klikke på :) barneseter er dyrt altså :/
Jeg har sånn adapter til min City Cross så jeg kan klikke på Maxi Cosien min! :) kostet en 500 kroner!
 
På mondial tror jeg at sportsdelen kan være vendt begge veier... merkelig hvis edge ikke kan det, det er jo nesten samme vogn!

Ja, den kan være vendt begge veier på Mondial, Edge og City Cross! Var ikke det som gjorde at valget sto mellom Edge og CC, men størrelse og vekt. Mente at utvalget er litt begrensa, da mange av de populære, lette modellene (og særlig trehjulingene) ikke har den muligheten, men Emmaljunga er en av de som har. Skjønner at den kunne misforstås :)
 
Endelig kom vogna vår fra Tyskland og jeg er såååå fornøyd!! Bilsete og masse masse utstyr kom også i samme pakke:

ImageUploadedByTapatalk1361190014.146586.jpg

ImageUploadedByTapatalk1361190024.963038.jpg
 
Veldig fornøyd ja! Det med å ta liten plass var et stort poeng for oss da vi har to hunder og bur til dem som også tar plass i bilen. Liker de lettvinte løsningene på å klipse bagen av og på, og så har vi kjøpt adaptere til bilstolen også slik at vi bare kan klipse den på! Gleder meg veldig til å ta den i bruk nå ja :D
 
Da var det endelig min tur:) hehe! Har kjøpt oss en brun med litt beige Simo duo:) Gleder meg til mai nå:) :) Sparte faktisk litt på den også da Babyshop hadde 20% på en valgfri vare for medlemmer. Vogna kostet egentlig 7900 og fikk den til 6400kr:)
 
Vi har selv en vogn som heter Koelstra, og er kjempe fornøyd, men skulle jeg valgt en annen hadde det blitt Emmajunga.
 
vi har kjøpt beemoo søsken vogn :)
 
VI har kjøpt simo og gleder meg til den blir levert i butikken! =D
 
Back
Topp