Barnevogn

Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo. Men har ingen erfaring hverken med denne eller andre :p
 
Min forrige vogn var Simo kombi. Var storfornøyd med den:) Denne gangen har jeg sett mest på Simo duo. Synes Simo vogna er veldig god å trille, god fjæring, lun og en stødig vogn. Har sett litt på Emmaljunga citycross også, men er mer i tvil da jeg synes den er litt stiv å trille på i forhold til Simovogna. Synes Emmaljunga har mange pene vogner da... Veldig vanskelig å bestemme seg. Det spørs jo også på hensyn man må ta. F.eks om man må gå mye i trapper med vogna/blokkleilighet, byvogn, om man bor landlig, bagasjerommet til bilen eller om man skal ta vogna mye ut og inn av bilen++ Det finnes mange bra vogner der ute og min erfaring er ikke så mye å skryte av;)
 
Jeg aner egentlig ikke hvilken vogn jeg skal kjøpe. Med vesla hadde vi Emmaljunga city cross og den var nydelig. God å trille og kjempefin å se på. Lurer på emmaljunga igjen, men usikker på hvilken type. Har også tenkt på Brio Happy/Go. Noen erfaringer med BRIO?

:)
 
Jeg er veldig usikker. Men har to bekjente med mange års erfaring med vogner i barnehage, og de anbefaler brio happy...så jeg vurderer den.. Noe med erfaring med den vogna?
 
Har emmaljunga city cross med city bag. Skal du ha emmaljunga bør du bestemme deg snart, da det kan være leveringstid
 
Har emmaljunga city cross med city bag. Skal du ha emmaljunga bør du bestemme deg snart, da det kan være leveringstid

Jeg må vel kanskje få rumpa i gir om jeg velger den også da :)
 
Har emmaljunga Edge duo. Super vogn :)
 
Jeg har kjøpt TFK Joggster Twist. Har ingen erfaring med vogner, men det var den jeg likte best, også var det et must for meg at den hadde fremhjul som var svingbart.
 
Hadde Simo Kombi med Snuppa. Den er jeg utroooolig fornøyd med! Men den solgte jeg før jeg viste at jeg var gravid denne gangen.

Nå har jeg lyst på Emmaljunga, dem får jo også veldig mye skryt.
Valg av vogn er ikke enkelt, det spørs veldig hva du skal bruke vogna til, hvilket miljø du går turer i osv.
 
Skal kjøpe emmaljunga city cross.. Veldig lett å ta med seg i forhold til ut og inn av bil. Noen av vognene er kjempe tung. Jeg orker ikke å slite meg ut av å ta barnevogn inn og ut av bil og opp og ned fra kjelleren da vi bor i blokk.
 
Ok :) takk for svar. Har hørt at Emmajunga er veldig tung å bære, hvis en bor i blokk og slikt. Den nye brioen har veldig små hjul fremme, hører at den er ikke god å bruke når det er snø. Så må vi tenke på at at babyen til vår termin, at den er 6 måneder når vinteren kommer :) mye å tenke på : S
 
Vi har kjøpt emmaljunga edge duo med classic chrome understell. Et must for meg å ha stoor bag som kan bruks lenge.

Tenkte du på den nye brio smile?

På Brio go kan du få kjøpt vinterhjul til 2013 modellen nå. Da er alle 4 hjua like store, på den måten får du en veldig god helårsvogn. Kjenner flere som har go og elsker den. :)
 
Her har vi kjøpt Emmaljunga Mondial duo:)
 
Ok, ja er jo viktig at det er vinterhjul til vognen. Har litt lyst på 3 hjuling, ser alt for fine barnevogner rundt i Oslo. Stor bag er sikkert et must, siden lille er 6-7 måneder til vinteren. Noen som har prøvd Tako eller Quinn?
 
Har ikke hørt så mye om den. Ser at de har tilbud på brio sing, den ser bra ut
 
Back
Topp