Barnevogn og babyutstyr :)

Vi har vogner nok, må vel egentlig heller kjøpe ei sovevogn til bhg så vi får brukt de vi har til babyen :p Vi skal kjøpe vegghengt stellebord, stokke steps stol, og en ekstra babydel til babycall. Det er utstyret vi trenger, men i tillegg så har jeg bestilt et nytt sjal jeg skal få sydd om til ringslynge, jeg vil ha en meh dai og en bærejaķke, og så vil jeg ha masse nye tøybleier til den nyfødte :D
 
Har kjøpt bugaboo donkey 2, da jeg måtte selge bugaboo fox. Ellers er det ikke noe som er kjøpt til babyen enda:hilarious: mangler noen store ting, men det er det eneste. Fordelen med to tette av samme kjønn er at de kan bruke det samme:love7
Ellers mangler det madrass til bedsiden, sprinkelseng og madrass etterhvert, babycall, bilstol og tripp trapp stol.
 
Har bugaboo buffalo, men må se om vi må ha en søskenvogn eller om det holder å kjøpe et søskenbrett. Hvis det blir søskenvogn så blir det nok donkey, for er veldig fornøyd med buffaloen.

Ellers så er det eneste vi mangler av de store tingene en bedside crib, som vi tenker å kjøpe brukt (dog med ny madrass)
 
Back
Topp