Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fra før en emmaljunga edge duo som jeg HATER Også har jeg en Britax B-motion plus 4, som jeg vurderer å kjøpe bagdel til. Tenker jeg venter å ser an behovet. Har også et par-tre+ sjal liggende og to på vei i posten - hadde mye mer bruk for sjal en vogn med første.
Ellers ting jeg ikke hadde sist som var savnet som står på innkjøpsliste nå er bilstolpose, babynest og termoscan.
Synes den er alt for stor og tung. Den tar hele bagasjerommet på bilen, er 12-14kg så tung å løfte inn og ut. Syns heller ikke den er god å trille. Bagen er innmari brei, så følte jeg måtte ha ungen i vognpose uansett vær. Selene i sportsdelen er knotete syns jeg.
Har nettopp bestilt et elastisk fra jollyroom og ei ringslynge fra naturligliv.
Så tung, ja. Ser den Vurderer selv en fra Stokke nå, eller var det EasyGrow? Husker inne helt men ei venninne har én, og den er veldig enkel ut og inn av bil, og er i tillegg med tre hjul, så enkel å håndtere. Hun er i hvertfall veldig fornøyd med den Skal sjekke litt ang sjaler. Sist jeg hadde en liten var det bæreseler som var tingen, spesielt BabyBjørn, men hørt mye forskjellig ang de nå, selv om vi var fornøyde sist gang.
Den har jeg også sett på på nett, og jeg har ei venninne som er veldig fornøyd med denVi har kjøpt vogn etter mange timer i butikker. Det var jaggu ikke lett. Men etter mye frem og tilbake så endte vi opp med emmaljunga nxt90. Vi tror den er det beste kompromisset mellom alle de tingene vi ønsker i en vogn. Så får vi se når babyen kommer, om vi hadde rett. Er første barn for oss, så er jaggu ikke lett å vite!
Vi har kjøpt vogn etter mange timer i butikker. Det var jaggu ikke lett. Men etter mye frem og tilbake så endte vi opp med emmaljunga nxt90. Vi tror den er det beste kompromisset mellom alle de tingene vi ønsker i en vogn. Så får vi se når babyen kommer, om vi hadde rett. Er første barn for oss, så er jaggu ikke lett å vite!
Jeg har vært veldig fornøyd med nxt90 til min første Anbefales!Den har jeg også sett på på nett, og jeg har ei venninne som er veldig fornøyd med den
Vi har heldigvis mye fra storebror, men kommer til å kjøpe bag til babyjogger city eliten, og div andre ting siden dette blir midtvintersbarn. Men har ikke turt å kjøpe noe som helst enda, venter til etter oul