Barnevogn guiden!

Høres logisk ut :) fungerer det like bra på snø med tre hjul?

Jeg syns ikke det har vært et stort problem da vi ikke går på tur tur der det ikke er brøytet uansett:) jeg syns faktisk st det er hipp som happ om man har 3 eller 4 hjul:) man må sku og banan uansett i hard snø som ikke er brøyta:)

Jeg syns ikke det har vært et stort problem da vi ikke går på tur tur der det ikke er brøytet uansett:) jeg syns faktisk st det er hipp som happ om man har 3 eller 4 hjul:) man må sku og banan uansett i hard snø som ikke er brøyta:)
Sku og banne! Denne autocorrecten altså...

Banne faktisk! Må finne noen jeg kjenner i vinter med tre og firehjulsvogner.

Autcorret (som nå ville kalle seg selv 'autoritet') er god underholdning da!

Ikke alltid like vittig.. Men bra vi kan le av det her xD

Det eg har hatt som kriterie er at vogna skal;
Være lett, så vekt er viktig :)
Behagelig å trille på alle typer underlag,
Enkel å pakke sammen og slå oppigjen,
Ha store hjul til terrengbruk
og helst ikkje koste skjorta :P

Etter å ha test trilla vogna enno meir så er eg (og mannen) no strålande fornøgd!! :D

(Pia duovogn frå babynor.no)

Det var ikke ei kort liste :O ikke verst at dere er fornøyde da! Må vel se på den da!

Det var ikke ei kort liste :O ikke verst at dere er fornøyde da! Må vel se på den da!

Sjekk ut kiddies24 på google! En tysk side hvor de selger vogner for halvpris enn i Norge:) du slipper den tyske momsen, og må betale norsk moms som er på 25%. Ingen toll, og lav frakt pris:) det står på siden når vognene kommer inn, og jeg ville beregnet ca 4-6 uker levering:) fra du bestiller den og hvis de ikke har den på lager:) da kan du også kjøpe en pakke! Dvs: vogna, sportsdel, dypvogn (multi x) vognpose, bilsete (cybex!! Den er skikkelig bra!) adoptere til bilsete og vongna til ca 650 euro! Halveprisen!! Kan sende link hvis dere vil:)

Sjekk ut kiddies24 på google! En tysk side hvor de selger vogner for halvpris enn i Norge:) du slipper den tyske momsen, og må betale norsk moms som er på 25%. Ingen toll, og lav frakt pris:) det står på siden når vognene kommer inn, og jeg ville beregnet ca 4-6 uker levering:) fra du bestiller den og hvis de ikke har den på lager:) da kan du også kjøpe en pakke! Dvs: vogna, sportsdel, dypvogn (multi x) vognpose, bilsete (cybex!! Den er skikkelig bra!) adoptere til bilsete og vongna til ca 650 euro! Halveprisen!! Kan sende link hvis dere vil:)
Jaaa!!! :-O

Gjerne link ja :) Ingen hast med leveranse, lenge til mai! Høres jo nesten for godt ut til å være sant. Mye å lære. Bilsete og vogn er jo så forskjellig fra da søsknene var små.

Min søster kjøpte først babyjogger city elite, men bytte den ut da småen var fire-måneder og ville se mer. Ville ikke snu vognen enda. Kjøpte tfk med multi x bag. Er superfornøyd! Den har veldig god demping og god å trille. Greit med håndbremsen også. Hun bruker enda multi x til sønnen på 13 mnd. Både hun og jeg ville aldri hatt en firhjuling uten svingbare hjul, synes ikke det er noe godt å trille. Men det er jo smak og behag. Tfk får du med fire hjul også, da men svingbare forhjul ;)
Hvor får du tfk med 4 hjul?

Endte på Emmaljunga Duo Edge sist (2012) (pga stor bagdel (baby født i juni = stor baby på vinterstid) med sportsunderstell. Den har fungert veldig bra for oss, og er i så god stand at det neppe kommer på tale å kjøpe noe ny vogn til nestemann.. hehe, eneste er jo hvis det viser seg at det er to magetroll i magen ;) da blir det straks endringer på gjenbruksplanen vår :P

Back
Topp