Barnevogn guiden!

Blir Emaljunga Mondial her også! Har lenge før jeg fikk barn vist hvilken type vogn jeg ville ha til barnet mitt, og denne modellen fra emaljunga er helt perfekt for vårt liv :)
 
Håper å kunne kjøpe brukt av noen jeg kjenner. Men endrer sikkert mening når jeg er mer sikker på at dette går veien. Er jo så tidlig ennå. Dere som har barn fa før, begynner dere før eller senere å planlegge utstyr nå?
 
Vi bruker city cross-en vi brukte til lillegutt :) Var superfornøyd med den!
Må bare få tak i en city bag, da vi kun har sportsdelen.
 
Emmaljunga edge duo etter storebror :) 2013 modell


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Emmaljunga har vi brukt på alle 3. Nyeste av dem jeg har er citycross i skinn, elsker den! Og er som ny. Denne blir nok til 4. Man:)
Tfk'en på bildet du la ut ser jo kjempe fin og praktisk ut!! Du må velge det du selv synes passer deg :)
 
I natt så jeg på barnevogner i omtrent to timer. Jeg hadde ikke planer om å tenke på det allerede. :p
 
Har emmaljunga city cross fra før som vi kommer til og bruke, men har veldig lyst å bytte understell til super nitro:)
 
Vi har TFK vogn som vi brukte til storebror. Kommer til å bytte ut baggen til den som du la ut bilde av da jeg syns den virker kjempe genial :)
 
Min søster kjøpte først babyjogger city elite, men bytte den ut da småen var fire-måneder og ville se mer. Ville ikke snu vognen enda. Kjøpte tfk med multi x bag. Er superfornøyd! Den har veldig god demping og god å trille. Greit med håndbremsen også. Hun bruker enda multi x til sønnen på 13 mnd. Både hun og jeg ville aldri hatt en firhjuling uten svingbare hjul, synes ikke det er noe godt å trille. Men det er jo smak og behag. Tfk får du med fire hjul også, da men svingbare forhjul ;)
 
Var inne på Stokke sine sider og så den nye vogna deres- stokke trailz. Den virket litt mer praktisk enn xplory, så kanskje det blir den :p

Men holder fremdeles en knapp på buggaboo buffalo :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her blir vi å bruke vognen etter storesøster, var bare så fornøyd med den! Kjøpte den på nett fra sverige, var kjempebillig i forhold til i norge. Er ei Crescent dou vogn :)
 
Blir Emaljunga Mondial her også! Har lenge før jeg fikk barn vist hvilken type vogn jeg ville ha til barnet mitt, og denne modellen fra emaljunga er helt perfekt for vårt liv :)
Den er nydelig!!! Men ikke akkurat den som passer meg best! Men nydelig er den :)
 
Vi har TFK vogn som vi brukte til storebror. Kommer til å bytte ut baggen til den som du la ut bilde av da jeg syns den virker kjempe genial :)
Ja den er bare helt fantastisk! Det er jo akkurat dette jeg ønsket meg med forrige mann, men da fantes ikke den:(

Men ingen tvil her i gården! Jeg skal bestille min fra kiddies24! En tysk side! Sparer ca 6000:)
 
Vi har simo duo, tipper mini er ferdig med dagsoving innen babyen kommer, så da bruker vi den igjen :) stødig vogn og masse plass under. Litt tung å løfte bare!
 
Krøp til korset og googlet barnevogner jeg også. Altså, håper jo på flere barn på sikt så kan godt kjøpe en som blir å vare!

Er der noe man absolutt bør styre unna?
 
Back
Topp