Barnevogn guiden!

Nathalie_91

Glad i forumet
Jeg syns det er viktig å begynne å lete tidlig! Jeg dreit meg ut første gangen og valgte en dritt vogn (brio sing?) plastikk hjul og liten.. For liten.. Men nå står jeg mellom to vogner!! Jeg tror nok at jeg kommer til å lande på den ene som mannen liker!

Det står altså mellom emmaljunga mondial og TFK multi x! Emmaljunga er bare helt fantastisk pen og se på og stor og stødig med 4 hjul!
Tfk multi x er noe av det mest geniale jeg har sett og opplevd! Den har 3 hjul og har håndbremser! Dypvogna kan man gjøre om til en sittedel som er genial! Sportsdelen er ofte veldig stor når babyen vil sitte og se litt!

Hva er deres meninger ? Har dere sett litt?:)

Jeg har absolutt ikke vørt det en tanke enda... Det er far, far away foreløbig. :-P

Jeg har allerede bestemt meg for Emmaljunga Mondial vogn. Vært og sett i butikken og den virker helt perfekt for oss.

Emmaljunga mondial er bare helt fantastisk! Bare litt stort også liker jeg ikke sportsdelen så godt:) men blir den litt mindre fine vogna tfk multi x! Vil anbefale alle å bare se på den i butikken og prøve den :)

Last edited:
Var kjempe fornøyd med city crossen sist. Den brukte vi ihjel da. Har ikke helt begynt å tenke så langt ennå men tipper det blir en firhjuling i alle fall.

Har bestemt meg for Emmaljunga Edge :)

Jeg har en Emmaljunga Edge, som nå er plassert i bhg. Orker ikke drasse på den :-P
Skulle jeg hatt emmaljunga igjen hadde det blitt Edge med Duo S Air understell i og farge Dallas, den er rålekker!
Men jeg kjøpte ny vogn i vår, og det ble Babyjogger city Elite. Elsker den! Å kommer til å kjøpe bag til den om dette går fint. Det stod mellom den å TFK joggster twist. Men endte på babyjogger da den er enklere å legge sammen, veier mindre og tåler mere vekt så jeg kan bruke den lengre :-) Ellers liker jeg TFK også veldig godt. Joggster 3 med 16" hjula er også drit kul, men jeg vil ha svivel hjul, og går ikke så mye i terreng at jeg føler det er behov for det :-)

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg Årh.. Når jeg ser at så mange vil gå for emmaljunga, så blir jeg så i tvil selv! Men tfk joggster twist med multi x bagen er bare perfekt for oss!! Jeg skal tross alt klare å løfte inn og ut den vogna alene i bilen med både en baby og en 4 åring på slep :) også er den dupvogna så grei når man kan snu den begge veier og sette den på skrå både i ryggen og på beina, slik at ungen sitter! Da slipper jeg å måtte sette en liten baby som vil se i en altfor stor sportsdel!

*selger vogna for harde livet her*

Her er bildet:

Joggster twist med multi x baggen på er super den. Liker den bedre enn quick fix baggen :-) Var den og babyjogger det stod mellom for min del ;)

Back
Topp