Heldige jaVi har ikke snakket om det, men vi er så heldig å ha mye familie i nærheten så tar den når den tid kommer. Alltid noen som kan stille![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige jaVi har ikke snakket om det, men vi er så heldig å ha mye familie i nærheten så tar den når den tid kommer. Alltid noen som kan stille![]()
så kjekt å ha de i nerhetenBlir mine foreldre, siden de bor fem min unna oss![]()
så kjekt å ha de i nerheten
Så kjekt. Eg har ingen av mina her. Alla er i Sverige så de bli ikkje lett. Mannen har en bror som klagar på att de ser våra barn så lite. Men ingen stoppar de fra å gjør det. De kommer ju aldrig på besøk eller noet. Veldigt synd.Ja, kan ikke si annet!de er rett og slett fantastiske, stiller opp på alt, og litt til og vil så gjerne! <3
Hahaha ja da e du tryggVi er heldige som har svigers to min unna og mamma 5 min unnai tillegg til begge søstrene mine 5-10 minutter unna
Jeg antar svigermor kommer løpende når vi ringer og er her nesten før vi har lagt på
![]()
Så bra da har du fler å vælga påRegner med det ikke blir noe problem med barnepass, har hele slekta på begge sider her.
Samme herHar ordna meg hundebarnevakt. Hahahar ingen barn fra før. Men allerede avt med svigermor at ho bor hos oss å passer hundene mens vi er på sykehuset!
![]()
Ikkje svigermonster hahaha.Samme herbare at det er mamma og ikke svigermor
![]()
Haha, neeeiIkkje svigermonster hahaha.
Hahaha nei min var her en gang de skjer ikke om igjenHaha, neeeihun ville jeg aldri bedt om å bo her frivillig
![]()