Barnevakt ?

Svigermor bor 20 min unna, så regner med vi ringer ho, el så er søstra mi en time unna.. El så bor jo min bror hos oss, det er sant, så han blir vel nærmest:) Han har forhåpentligvis fått seg et eget sted innen da , men da blir jo han nærmest siden han skal flytte et sted i nærheten her..

Ja, kan ikke si annet! :) de er rett og slett fantastiske, stiller opp på alt, og litt til og vil så gjerne! <3
Så kjekt. Eg har ingen av mina her. Alla er i Sverige så de bli ikkje lett. Mannen har en bror som klagar på att de ser våra barn så lite. Men ingen stoppar de fra å gjør det. De kommer ju aldrig på besøk eller noet. Veldigt synd.

Mamma! Bor 2 min unna og hun stilte opp lynrask sist (tror hun sov med mobillyd på fullt og et øye åpent de siste ukene før termin). Hun sto opp med første mann og leverte i barnehage - prøvde å holde ting så normalt som mulig for han og det gikk kjempefint.
Mye sammen med mormor til vanlig, og forklarte han det godt på forhånd (var 3 da han ble storebror).
Regner med samme hjelp nå - føler meg heldig sånn sett! :)

Her håper jeg på mamma:love017 hvis ikke så håper jeg på at min mormor eller tante kan hjelpexsmile9

Vi er heldige som har svigers to min unna og mamma 5 min unna :) i tillegg til begge søstrene mine 5-10 minutter unna :) Jeg antar svigermor kommer løpende når vi ringer og er her nesten før vi har lagt på :P

Vi er heldige som har svigers to min unna og mamma 5 min unna :) i tillegg til begge søstrene mine 5-10 minutter unna :) Jeg antar svigermor kommer løpende når vi ringer og er her nesten før vi har lagt på :p
Hahaha ja da e du trygg
hon kommer iallafall:D

Regner med det ikke blir noe problem med barnepass, har hele slekta på begge sider her.

Regner med det blir svigers eller mine foreldre her, kommer an på om svigers er hjemme eller om de fremdeles bor langt unna.

Back
Topp