Huff, jeg vet faktisk ikke. Har ingen familie utenom min bror her jeg bor, og han er svært opptatt hele tiden, og er dessuten ikke vant med barn. Ellers så har jeg ei venninne som er gudmor til sønnen min, så hun er nok den som er mest aktuell. Men på samme tid, da må jeg snakke med henne skikkelig, om at hun må være 100 % tilgjengelig fra uke 37 og fram til barnet blir født. Hadde rask fødsel sist, og vet ikke om jeg tør stole på at hun stiller opp på så kort varsel. Hun er dessuten vanskelig å få tak i, og lever et helt annet liv enn det jeg gjør, med festing, konserter osv. Hun er superflink med sønnen min, men det er bare det om jeg kan stole 100 % på at hun vil kunne stille opp med en gang hvis fødselen skulle starte... Mest av alt ville jeg hatt min mor her, men hun bor jo på motsatt kant av landet, og termin er midt i eksamenstida (hun jobber som lærer). Hun kan jo ikke komme på kort varsel heller, så da måtte hun i allefall reist hit og vært her i et par uker. Det tror jeg dessverre ikke er mulig :/