Har dere fått den?
Fikk mini 5 NOV å har fått barnetrygd denne mnd på de to andre men ikke på han ?
Fikk mini 5 NOV å har fått barnetrygd denne mnd på de to andre men ikke på han ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja ikke feil det nå i julen daFikk mini 2 nov og fikk beskjed om at jeg ville få barnetrygd fra 1 des og at den ville bli utbetalt I jan. Fikk sms fra banken I går om at det var kommet inn 970 kr på lønnskonto og at det var barnetrygd. Så vet ikke hva som skjer egentlig. Får se når 1 jan kommer![]()
Nei ikke hg heller :/ men kjekt å ha de til salget daJeg fikk brev fra nav om at jeg skulle få barnetrygd i for lillemor som var født 5.nov,utbetalt i des., men fikk kun for de to største i dag. Merkelig.. Men får vel etterbetalt i januar da sikkert. Skjønner ikke helt hvorfor de ikke bare betaler ut...?
Samme her... Irriterende, skulle gjerne hatt den før jul!Har dere fått den?
Ja jeg hadde innstilt meg på det. Men får vell dobbel i januar nå?Samme her... Irriterende, skulle gjerne hatt den før jul!
Vil tro detJa jeg hadde innstilt meg på det. Men får vell dobbel i januar nå?
Det er kjekt på salget detVil tro det![]()
Joda, passer fint da og, men hadde vært greit med pengene nå. Men får vi ikke for nov? Altså når det er utbetaling i januar, er det kun for des og Jan? Mister vi nov?Det er kjekt på salget det![]()
Tror det er mnd etter ja :/ husker ikke hvordan det er men vi burde jo ha fått for november åJoda, passer fint da og, men hadde vært greit med pengene nå. Men får vi ikke for nov? Altså når det er utbetaling i januar, er det kun for des og Jan? Mister vi nov?
Man får fra mnd etter de er født, så de som er født i november får fra desember avJoda, passer fint da og, men hadde vært greit med pengene nå. Men får vi ikke for nov? Altså når det er utbetaling i januar, er det kun for des og Jan? Mister vi nov?
Oj så gøyFikk plutselig 970,- på konto i dag jeg! Da ble barnetrygden for lillemann utbetalt bare et par dager etter de andre![]()