Barnetrygd

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Har dere fått den?
Fikk mini 5 NOV å har fått barnetrygd denne mnd på de to andre men ikke på han ?

Fikk mini 2 nov og fikk beskjed om at jeg ville få barnetrygd fra 1 des og at den ville bli utbetalt I jan. Fikk sms fra banken I går om at det var kommet inn 970 kr på lønnskonto og at det var barnetrygd. Så vet ikke hva som skjer egentlig. Får se når 1 jan kommer:)

Fikk mini 2 nov og fikk beskjed om at jeg ville få barnetrygd fra 1 des og at den ville bli utbetalt I jan. Fikk sms fra banken I går om at det var kommet inn 970 kr på lønnskonto og at det var barnetrygd. Så vet ikke hva som skjer egentlig. Får se når 1 jan kommer:)
Jaja ikke feil det nå i julen da :)

Hmmm har ikke fått noe brev fra NAV om barnetrygd. Fikk idag men det var bare for storebroren.:)

Har ikke fått noe brev ang barnetrygd. Fikk for de to andre i dag da, regner med at jeg får for lillebror i januar og at det da kommer for desember å ;)

Jeg fikk brev fra nav om at jeg skulle få barnetrygd i for lillemor som var født 5.nov,utbetalt i des., men fikk kun for de to største i dag. Merkelig.. Men får vel etterbetalt i januar da sikkert. Skjønner ikke helt hvorfor de ikke bare betaler ut...?

Jeg fikk brev fra nav om at jeg skulle få barnetrygd i for lillemor som var født 5.nov,utbetalt i des., men fikk kun for de to største i dag. Merkelig.. Men får vel etterbetalt i januar da sikkert. Skjønner ikke helt hvorfor de ikke bare betaler ut...?
Nei ikke hg heller :/ men kjekt å ha de til salget da :p

Joda, passer fint da og, men hadde vært greit med pengene nå. Men får vi ikke for nov? Altså når det er utbetaling i januar, er det kun for des og Jan? Mister vi nov?
Tror det er mnd etter ja :/ husker ikke hvordan det er men vi burde jo ha fått for november å

Joda, passer fint da og, men hadde vært greit med pengene nå. Men får vi ikke for nov? Altså når det er utbetaling i januar, er det kun for des og Jan? Mister vi nov?
Man får fra mnd etter de er født, så de som er født i november får fra desember av :)

Fikk plutselig 970,- på konto i dag jeg! Da ble barnetrygden for lillemann utbetalt bare et par dager etter de andre :)

Back
Topp