Barnenavn

hmmm.....har ikke tenkt så mye på det enda vi....for vi er bestemt på å vite hvilket kjønn det er denne gangen så vi tar det derfra....[:D]

Har tenkt på navnet Frida - synes det er et navn med fin klang samtidig som min bestemor het det. På guttesiden synes jeg ting er litt vanskeligere da Markus hadde vært et fint alt. da det er et nedarvet mellomnavn på farssiden, men ser det ligger på nr 2 i populæritet for tiden.. Vet selv om kun 2 som heter det, men kjedelig å begynne i barnehage/skole med 10 andre som har samme navn... [:'(]

Hei Zandra[:)]

Jeg liker også Frida utrolig godt, men samboeren og jeg har kalt hunden vår det da..., så hvis vi får ei jente noen gang, så kan vi liksom ikke kalle henne det... Men det er et suppert jentenavn synes jeg[:)]

Her blir det en liten Lucas! Fant ut at det var et ganske sjeldent navn, jeg vet ihvertfall ikke om noen andre som heter det!

[img][/img]

[img][/img]

[

Du søkte på mannsnavnet: Lucas

Det er 302 menn som har Lucas som første fornavn.
Det er 175 menn som har Lucas som eneste fornavn.

--------------------------------------------------------------------------------

2005 © Statistisk sentralbyrå

Ikke så lett å legge inn bilder, Krispo82.. men jeg kan prøve å hjelpe om du vil?
Kontakt meg på PM eller messenger.. (adressa mi ligger i profilen min)
[:)]

Hei, jeg har en nydelig datter som heter Andrine. Det var ikke så vanlig for noen år siden, men ser at det er flere som heter det nå.
Er gravid igjen nå, håper på en liten jente[;)] hun skal hete Emilie.

Blir det en liten gutt står valget mellom Casper, Daniell og Sander

Jeg får en gutt jeg som hun på ultralyden sa var 99 % sikkert..
Lurer på og kalle han Adrian elias, eller adrian mathias..blir det litt tungvint tror dere? han skal hvertfall ha adrian som første navnet og så har jeg så lyst på 2 navn..noen forslag dere? [:)]

Det hadde jeg tenkt på oxo,men så må det bare være noe med adrian i..
Nathaniel er ett nydelig navn!!

Synes Adrian Elias var fint, jeg.. begge navna var igrunn fine..
Vurderte Elias selv, men fikk ikke helt gehør fra min bedre halvdel på det dobbeltnavnet jeg hadde arbeidet meg fram til.., så nå har vi funnet et annet som begge to liker.. - er jo ikke sikkert at det er en gutt, da..

Vi har tenkt på Sebastian, Benjamin eller Adrian hvis det blir gutt. Ludvig liker jeg også, og det blir i såfall en oppkalling etter oldefaren.

Blir det jente er vi enige om Andrea og Tuva. I tillegg har jeg blitt veldig glad i navnet Mathilde, men det har jeg ikke med meg pappaen på enda :)

Uansett så blir det kun enkelt fornavn, det liker vi begge best, selv om vi begge har dobbeltnavn. Synes mange navn klinger best alene.

Vi har en Daniel fra før.

Vår gutt heter Adrien. Pappa'n ville så gjerne at han skulle hete Ariel, men det forbinner jeg bare med "hav fruen Ariel..." Hva mener dere da? er Ariel gutte-, eller jente navn? [8|]

Jeg har en gutt som heter Adrian.[:)]

Jeg synes Ariel er et jentenavn. Tenker på "havfruen" når jeg hører navnet, men det er jo et nydelig navn.
Får jeg en jente en gang har jeg lyst til å bruke det navnet, men tror ikke samboer er helt enig i det.
Liker så godt navn på "A"[;)]

Jeg søkte på SSB sine nettsider på navn i Norge. Det viser seg at det er en del menn og kvinner som heter Ariel i Norge:

Du søkte på mannsnavnet: Ariel

Det er 62 menn som har Ariel som første fornavn.
Det er 42 menn som har Ariel som eneste fornavn.

Du søkte på kvinnenavnet: Ariel

Det er 83 kvinner som har Ariel som første fornavn.
Det er 44 kvinner som har Ariel som eneste fornavn.

Fint navn ihvertfall.

jeg har tenkt på Oliver Andrè kanskje om det blir gutt eller Thea Marie om det blir jente.. noen som vil komme med noen forslag? [:D]

Jeg synes Ørjan og Jonathan er fine guttenavn... og kanskje Marius også.

Av jentenavn er jo Tuva og Natalie fint [:D]

Oliver og Marie er kjempefine navn! Personlig synes jeg dobbeltnavn er litt tungvint, svært sjelden at begge navn blir brukt!

hei hei,, navn er bare så gøy.. vanvittig mange fine..
Gutten min på 6 mnd heter **Nathaniel**liker veldig godt litt sjeldne navn.så jeg lette lenge etter å finne navnet.
vet bare om 1 annen gutt som heter det her i egersund,,

guttenavn:

Liam ...er ett fantastisk navn
Marcus.. veldig vanlig
Adrian
Casper

jentenavn:

Tamira
Madelen
Angelica... nr,1
Teoline
Aurora
Jemima

Er det noen der ute som vet om noen som heter Nathaniel??

Back
Topp