CatieS
Forelsket i forumet
Hvis det er til noe trøst har mine også blitt sånn den siste tiden...og de går ikke i bhg.
Men han lider jo av seperasjonsangst, har vært sånn siden ca 8 mnd..og hun tar etter han.
Viktig å vise at man er der..og det er jo ikke sånn at man aldri kan sette ned barnet, du kan jo også sette barnet i stolen og prate med henne mens du lager middag. Kan hun smake litt og titte litt.
Mtp å gå ifra i bhg.. huk tak i den personen ditt barn er mest trygg på..få barnet selv til å ville være hos den ansatte.. når du bestemmer deg for å gå, si hadet og gå.. ikke si mange ganger at du må gå snart, fordi da har du jo sagt det så mange ganger uten å gå..og plutselig skjer det.
Rutiner er viktig. Gjør det samme hver morgen. Mine hadde god effekt av å komme tidlig og spise frokost. Da var det rolig i bhg og de viste akkurat hva de skulle gjøre. Hvis jeg leverte seint, var alle barna kommet og i full gang med lek. Da virket det som om de ikke helt viste hvor de skulle begynne..
Viktigst av alt; stol på deg selv!
Litt i overkant engasjert i bhg start kanskje...?og jeg har ikke noen i bhg selv
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Tusen takk for svar
I morges klarte jeg ikke å være med å levere engang, for jeg begynte å gråte her hjemme.. Snakk om å være emosjonell..! Det skal sies at det er nok fordi lillemor har blitt forkjølet og våknet opp med munnsår i dag. Aldri hatt det før, så jeg synes ekstra synd på henne stakkars. Og så beit jeg fra meg til mannen som snakket om å holde henne hjemme (hun hadde ikke feber og var i fin form bortsett fra snørr og munnsåret). Jeg ble irritert på han fordi det er jeg som kommer til å måtte stå med ansvaret alene hver morgen og hvis jeg skal vurdere om jeg skal holde henne hjemme pga munnsår og sutring feks, da kan jeg like gjerne gi opp jobben med en gang. Lirte ut at jeg hater jobben hans (han må dra hjemmefra kl 05 for å rekke jobb 06:30) og jeg hater han. Det har aldri skjedd før.. Spent på hvordan leveringen går.. Og har sååå dårlig samvittighet for at jeg ikke ble med..