Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette hørtes helt vilt ut. Min første tanke er hvordan oppfører de voksne seg når du ikke er der, når de er så pass utpå viddene når du er der.
Det mennesket har ingenting i en barnehage å gjøre!!!Hadde dem snakka vanlig til ho, så hadde det ikke vært noe problem heller. Det gjør dem jo både ved levering og henting om ungen ikke hører. Men det sto det to stykker å ropte, mens jeg prata og etterpå.Og ho som tok tak i henne har gjort dette før også. Stått å dratt i armen til ei jente som alt hadde gips fordi ho hadde fått armen ut av ledd..
Synes det er helt horribelt at de oppfører seg sånn. Greit nok at barna gjorde noe som ikke er lov, men de hånderte det helt feil. Jeg tenker at det riktige hadde vært å forklare rolig at dette ikke var lov. Sette seg på huk, se ungen i øynene og snakke rolig. Forklare at man ikke har lov til å gå inn i andres hus sånn uten videre, og at de voksne ble redde da de låste seg inne. Ansatte i en barnehage har aldri lov til å holde fast en unge og rope og kjefte. Jeg ville nok ha krevd at dette hadde fått noen konsekvenser for de ansatte og så hadde jeg vurdert å bytte barnehage. Vet ikke om jeg hadde greid å stole på dem etter dette...Håper det går bra på møtet
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er en grunn til at jeg ikke har barna mine i små såkalte "barnehager".
Sent from my iPhone using BV Forum
Signerer denne. Hva i alle dager er det slags oppførsel på voksne folk? Jeg hadde blitt både bekymra og forbanna.Dette hørtes helt vilt ut. Min første tanke er hvordan oppfører de voksne seg når du ikke er der, når de er så pass utpå viddene når du er der.
Vi har ikke noe valg akkurat dette året da barnehagen er tilknyttet ett sykehus samboeren min er på... Men får se hva styrer sier imorgen.. Ellers får jeg sende brev til fylkesmannen å klage..
Det er jo en barnehage. Med styrer, pedleder og alt det der.
Jeg hadde, uavhengig av hva de sier, sendt klage til fylkesmannen.
Som flere poengterer over her... hvis de oppfører seg sånn når du er tilstede, hvordan er forholdene da når du ikke er der?? Dette er så urovekkende at jeg ikke har ord. Jeg hadde aldri sendt ungen min tilbake dit.
Det vil bli sendt klage ja. Styrer sa sånne fine ting som "jeg hører hva du mener du har opplevd" og "hva trur du konsekvensene for en ansatt i en vanlig barnehage hadde vært" .. Ergo, ingen på min side i denne saken. Seinere skal jeg ha ett møte der den ansatte er med. Kjenner at det blir lite hyggelig. For meg er det likegyldig om hun holdt hardt eller ikke. Hun holdt barnet mitt i håndleddene, og barnet prøvde å komme seg løs. Uakseptabelt.
:-O Oi... Jeg får helt vondt inni meg. At de ikke engang innrømmer at de har gjort en feil...at de ikke engang legger seg flat og kommer med en beklagelse. Nei...dette blir bare mer og mer urovekkende!! Ja, det blir jo spennende å se hva den ansatte sier. Det blir nok lite hyggelig, men du får prøve å ikke fyre deg for mye opp (selv om det er vanskelig).
Denne ansatte kan jo umulig være faglært...
Hun er ikke det nei. Hun har jobbet i barnehagen i 100 år. Hvertfall i 15 år. Inngrodd!
Jeg skal prøve ja, men jeg VET at hun kommer til å sitte der å nekte på at ting har skjedd.