Du trenger bare å søke på en, men kan søke på 3Kanskje litt dumt spørsmål.. Men må/kan man søke på flere barnehager, eller er det et skjema hvor man setter opp prioriteringsliste og sende det inn til kommunen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du trenger bare å søke på en, men kan søke på 3Kanskje litt dumt spørsmål.. Men må/kan man søke på flere barnehager, eller er det et skjema hvor man setter opp prioriteringsliste og sende det inn til kommunen?
Ja det er dyrt! Fra den mnd barnet blir 13 mnd får man kontantstøtte ja.Dyrt! Er det fom 13 mnd etter fødsel en får kontantstøtten?
Får håpe det ordner seg greit daJa det er dyrt! Fra den mnd barnet blir 13 mnd får man kontantstøtte ja.
Hadde jeg hatt mellom 80-100% fast så hadde han nok fått begynt i januar 2017.
Jeg skal jobbe i sommer da for å utsette permisjonen min![]()
Nei, og må heller ikke betale før han begynner.Dere må ikke bruke plassen fra august?![]()
Jo, de har lov til det. Ja, de får færre barn å ta seg av en periode så sånn sett hadde det vel vært fint, men her er det kommunen som har gått og satt regler for det. Er stor pågang og de vil ikke at plasser står tomme. Noen her jeg bor må t.o.m kjøre 30-45 min én vei til bhg fordi bhg her vi bor er full. Kjedelige greier.. Skulle ønske jeg bodde et annet sted med andre reglerNei, og må heller ikke betale før han begynner.
Forstår at barnehager tar betaling fra august, men ikke at de krever at du bruker den. Det tror jeg faktisk de ikke har lov til. Er jo uansett en vinn-vinn situasjon for barnehagen?