Barnehage

Slik er det her å.. Hadde ikke trodd jeg kom til å savne å jobbe,. Men føler jeg har falt ut jeg, nesten vanskelig å føre en samtale:-P (som ikke omhandler baby)

MEN jeg må innrømme at jeg gruer meg til å la andre ha ansvaret for lillegull

Da er juni måned over og vi fikk ikke noe svar fra kommunen .. Det betyr mest sannsynlig at vi ikke får plass før august... Men jeg vil ikke tenke om det nå! Nå har vi ferie:)

Enig, jeg vil også begynne å jobbe. Jeg er ikke skapt for å gå hjemme, har vært smårar i et par mnd...
Samme her, gleder meg sånn til å bruke hodet og treffe noe annet enn enn småbarnsmødre.

Sent from my iPhone using BV Forum

Slik er det her å.. Hadde ikke trodd jeg kom til å savne å jobbe,. Men føler jeg har falt ut jeg, nesten vanskelig å føre en samtale:p (som ikke omhandler baby)

MEN jeg må innrømme at jeg gruer meg til å la andre ha ansvaret for lillegull
Enig med deg, føler også at jeg har falt ut! koser meg veldig hjemme med lillegutt, men gleder meg til å begynne på jobb igjen også - mest for den sosiale biten og det å få brynt hjernen litt skikkelig igjen :P
Men jeg gruer meg også veldig til å la noen andre ha ansvaret for lillegutt, det kommer til å bli en utfordring! Heldigvis skal jeg kun jobbe 50% natt og pappaen tar sin permisjon 50% og dobbelt så lenge, så da får vi vært hjemme med lillegull frem til august -15 :)

Enig med deg, føler også at jeg har falt ut! koser meg veldig hjemme med lillegutt, men gleder meg til å begynne på jobb igjen også - mest for den sosiale biten og det å få brynt hjernen litt skikkelig igjen :p
Men jeg gruer meg også veldig til å la noen andre ha ansvaret for lillegutt, det kommer til å bli en utfordring! Heldigvis skal jeg kun jobbe 50% natt og pappaen tar sin permisjon 50% og dobbelt så lenge, så da får vi vært hjemme med lillegull frem til august -15 :)

Ja det er deilig å vite.. At dere slipper å sende han før det. Slik det ser ut her, må jeg finne en løsning i midten av januar siden mannen går skole, og ikke kan ta pappa perm.. Da syntes jeg han er så liten.. Men håper det går seg til med kveldsvakter og eventuell perm..

Jeg savner ikke å jobbe! Men det har sikkert noe med at jeg ikke trivdes helt på den ene jobben og den andre hadde jeg så lang reisevei til i tillegg til at jeg var sliten under graviditeten.
Jeg er fortsatt i babytåka, alt annet er uinteressant så jeg savner ikke å prate om andre temaer.
Jeg lurer også på om jeg valgte feil utdannelse og er egentlig ikke sikker på hva jeg vil jobbe med når jeg er ferdig.
Kanskje jeg skulle fått jobb i den samme barnehagen som hun skal begynne i?
Da hadde jeg hvertfall fått sett henne mer:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg savner ikke å jobbe, jobben går ingen veier og den dagen kommer tidsnok da jeg skal ut i jobb igjen. Koser meg veldig her hjemme med minien, hun er alt som står i hodet på meg og jeg liker å styre og stelle her hjemme :) jeg er nok litt mer husmor enn jeg trodde! Skal ikke i jobb før om ti måneder, det passer meg fint :) håper jeg kan være hjemme like lenge med nummer to.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det er deilig å vite.. At dere slipper å sende han før det. Slik det ser ut her, må jeg finne en løsning i midten av januar siden mannen går skole, og ikke kan ta pappa perm.. Da syntes jeg han er så liten.. Men håper det går seg til med kveldsvakter og eventuell perm..
Er en fordel å jobbe turnus i sånne situasjoner da, så om du må sende han i barnehage eller til dagmamma så slipper han kanskje å være der hver dag fra 08-17 :)

Back
Topp