Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, gleder meg sånn til å bruke hodet og treffe noe annet enn enn småbarnsmødre.Enig, jeg vil også begynne å jobbe. Jeg er ikke skapt for å gå hjemme, har vært smårar i et par mnd...
Enig med deg, føler også at jeg har falt ut! koser meg veldig hjemme med lillegutt, men gleder meg til å begynne på jobb igjen også - mest for den sosiale biten og det å få brynt hjernen litt skikkelig igjenSlik er det her å.. Hadde ikke trodd jeg kom til å savne å jobbe,. Men føler jeg har falt ut jeg, nesten vanskelig å føre en samtale(som ikke omhandler baby)
MEN jeg må innrømme at jeg gruer meg til å la andre ha ansvaret for lillegull
Enig med deg, føler også at jeg har falt ut! koser meg veldig hjemme med lillegutt, men gleder meg til å begynne på jobb igjen også - mest for den sosiale biten og det å få brynt hjernen litt skikkelig igjen
Men jeg gruer meg også veldig til å la noen andre ha ansvaret for lillegutt, det kommer til å bli en utfordring! Heldigvis skal jeg kun jobbe 50% natt og pappaen tar sin permisjon 50% og dobbelt så lenge, så da får vi vært hjemme med lillegull frem til august -15![]()
Er en fordel å jobbe turnus i sånne situasjoner da, så om du må sende han i barnehage eller til dagmamma så slipper han kanskje å være der hver dag fra 08-17Ja det er deilig å vite.. At dere slipper å sende han før det. Slik det ser ut her, må jeg finne en løsning i midten av januar siden mannen går skole, og ikke kan ta pappa perm.. Da syntes jeg han er så liten.. Men håper det går seg til med kveldsvakter og eventuell perm..