Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner dere om Oslo ha fått vite? Fikk dere Mail eller sjekket dere siden bare?
??? Er det mulig???? Man må vel få planlegge LITT i forveien om hvor og når man skal i bhg!
Er det sant?! Så frekt! Men er barn født etter 1 sept i hovedopptaket? Fikk ikke inntrykk av det i møte med bydelen. Virker som vi får "restplassene".Det var det jeg sa også. Fikk til svar at jeg burde være glad for at det i det hele tatt var mulighet for å få barnehageplass før august 2017Skjønner ikke helt hvordan det der skal bli. Kjenner jeg blir megastressa.
Er det sant?! Så frekt! Men er barn født etter 1 sept i hovedopptaket? Fikk ikke inntrykk av det i møte med bydelen. Virker som vi får "restplassene".
Noen i Oslo som har fått svar? Vi venter fortsatt i spenning.
Kommunen har ikke prioritert noen barn født i november og desember her, så ingen får plass. Veldig trasig og opprørende.
Får plass fra aug 2017.
Trøster meg med at Milian da får være hjemme litt ekstra lenge.Det blir nok fint.
![]()
Det blir nok veldig fint ja.Tror det er lurt å tenke på den måten derDet blir jo veldig trangt økonomisk, men da får man bare bli flinkere til å prioritere hva man skal bruke penger på. Så får jo mini være hjemme nesten et år lenger som du sier. Satser på at det blir et fint år
![]()
Fikk mail. Men jeg ringte inn og spurte, var litt utålmodig. Fikk vite da at den siste plassen skulle tildeles ossSniker fra desember. Får dere beskjed når dere har fått plass eller har dere sjekket nettsøknaden?![]()
Da var dere heldigFikk mail. Men jeg ringte inn og spurte, var litt utålmodig. Fikk vite da at den siste plassen skulle tildeles ossflaks.
Ja, ble glade for detDa var dere heldig
Har ikke hørt noe her, så får bare vente og se.