Barnefar får ikke bli med på oul..

På Rikshospitalet er de like strenge. Der står det på innkallingen at det er kun barn under 18 som kan ha med seg en ledsager (generell beskjed for alle avdelinger). Når jeg var og tok tidlig ultralyd så var det enkelte som hadde med seg partner, men det var kun et par stk. Jeg regner med at det kan gjøres unntak så fremt det er godt begrunnet.

På Rikshospitalet er de like strenge. Der står det på innkallingen at det er kun barn under 18 som kan ha med seg en ledsager (generell beskjed for alle avdelinger). Når jeg var og tok tidlig ultralyd så var det enkelte som hadde med seg partner, men det var kun et par stk. Jeg regner med at det kan gjøres unntak så fremt det er godt begrunnet.

Håper endelig det❤️. Mange er jo på Riksen etter funn av misdannelser ved oul for eksempel, så skulle bare mangle at det kan gjøres unntak der.
Men da skal jeg hvertfall innstille meg på å dra alene til tidlig ultralyd på Riksen kommende uke :)

Far synes ikke ultralyd er så spennende her, og ettersom så mange ikke får være med, så drar jeg bare alene.
Viktigste er at alt er bra :)

Jeg var oul på Ahus i dag, far fikk ikke være med og jeg fikk heller ikke lov til å filme eller bruke face time under kontrollen.

Far ble med inn på sykehuset, fikk kun bli med da jeg sa at jeg hadde snakket med sykehuset i forkant, og de hadde godkjent det. Hadde egentlig ikke gjort det altså. Men han fikk vente utenfor føden

Noen som har vært på KK Bergen de siste dagene? I innkallelsen stod det at partner kunne være med, på hjemmesiden til sykehuset står det at man kan ha følge til polikliniske timer... redd det tikker inn en SMS en dag eller to i forveien om at partner ikke får være med.

Det står på nettsiden til Kalnes at man ikke får ha med noen på ultralyd. Jeg sjekker der stort sett hver dag, de har en side som heter besøkstider hvor det står. Sist de oppdaterte siden var i går, men ikke blitt noen endringer på ultralyd.

Takk!
Ja, tolket det også slik..
Trist for far som ikke har vært med på noen enda..

Noen som har vært på KK Bergen de siste dagene? I innkallelsen stod det at partner kunne være med, på hjemmesiden til sykehuset står det at man kan ha følge til polikliniske timer... redd det tikker inn en SMS en dag eller to i forveien om at partner ikke får være med.

Jeg var på ultralyd på KK tirsdag denne uken og da var samboer med Jeg ringte før timen da meldingen som kom fra KK var noe uklar. Partner kunne være med så lenge han ikke hadde noen symptomer.

Partner kan være med, må klareres når dere henvender dere i luken (være symptomfri osv).

Back
Topp