Barneønsket

Shit! Det var stort :eek:
Håper ikke den kan ødelegge for noe annet!?
Den vil nok kanskje hindre eggposene på v. side i å vokse helt perfekt, slik at det ikke blir like mange. Men jeg hadde en sist også, og fikk ut 10..så jeg ser ikke så mørkt på det :) var ca 60ml væske i cysten sist.
 
Den vil nok kanskje hindre eggposene på v. side i å vokse helt perfekt, slik at det ikke blir like mange. Men jeg hadde en sist også, og fikk ut 10..så jeg ser ikke så mørkt på det :) var ca 60ml væske i cysten sist.

Godt at det ikke er verre enn som så, og høres ut som du tar det ganske pent :)
Har aldri hatt cyster selv (som jeg vet om), men har forstått at det kan være vondt om de sprekker :confused:
Tar de hull å den etter uttaket da eller?
 
Godt at det ikke er verre enn som så, og høres ut som du tar det ganske pent :)
Har aldri hatt cyster selv (som jeg vet om), men har forstått at det kan være vondt om de sprekker :confused:
Tar de hull å den etter uttaket da eller?
Jeg har slitt med cyster i hele mitt "fertile" liv :p har opplevd et par runder med ambulanse til sykehuset, for å si det sånn, i den tror at Nå! Nå dør jeg! . Heldigvis går det som regel over når ambulansen kommer (sinnsykt typisk) :p jeg regner med det går helt fint. Hadde jo cyste sist også, men fikk ut 10 egg allikevel :) så jeg orker ikke bry meg så mye med det. De tømmer den under uttaket :)
 
Jeg har slitt med cyster i hele mitt "fertile" liv :p har opplevd et par runder med ambulanse til sykehuset, for å si det sånn, i den tror at Nå! Nå dør jeg! . Heldigvis går det som regel over når ambulansen kommer (sinnsykt typisk) :p jeg regner med det går helt fint. Hadde jo cyste sist også, men fikk ut 10 egg allikevel :) så jeg orker ikke bry meg så mye med det. De tømmer den under uttaket :)

Auch! Det høres ikke særlig godt ut nei, med dødsangst og ambulanse topper det seg jo litt :confused:
Godt de tømmer den da, så den ikke får vokse seg større og sprekker på egenhånd!

Heier masse på fine egg! :D
 
Uttak på Mandag! ...men så var hun litt redd for at jeg kan bli overstimulert.. =/ selv om hun beregner ca 10 egg ut. Da blir det kanskje totalfrys.. Kan ikke alt bare gå bra da?? Kan ikke kroppen bare samarbeide for en gangs skyld?
 
Uttak på Mandag! ...men så var hun litt redd for at jeg kan bli overstimulert.. =/ selv om hun beregner ca 10 egg ut. Da blir det kanskje totalfrys.. Kan ikke alt bare gå bra da?? Kan ikke kroppen bare samarbeide for en gangs skyld?

Aiai, ikke bra... håper du i det minste kan ligge i grenseland slik jeg gjorde og derfor få innsett likevel! :Heartred
Heier masse!!
 
Aiai, ikke bra... håper du i det minste kan ligge i grenseland slik jeg gjorde og derfor få innsett likevel! :Heartred
Heier masse!!
Er satt opp på innsett på Onsdag, så satser på det! ..men hun sa at jeg måtte forberede meg på at det kanskje ikke blir innsett denne gang. Var så mange små folikler som hun var redd for at skulle bli større plutselig.

Men nå som jeg har fått fordøyd det litt, kan jeg ikke annet enn å forsøke å heve hodet igjen og tenke positivt :)
Frykten for ikke å lykkes i det hele tatt ligger jo i grunn uansett. Jeg skal forsøke å ikke mate den mer enn underbevisstheten min allerede gjør..

Nå skal vi nyte helgen! :D God helg til deg, Avocado! Setter stor pris på heiingen <3
 
Wæææ! Var akkurat på apoteket og skulle hente ut Ovitrelle som jeg skal sette i kveld. Farmasøyten finner frem resepten min og sier at hun er usikker på om de har den på lager. Hun sjekker. Og joda, de har på lager. Hun sjekker resepten en gang til og sier at legen har reservert seg mot det merket jeg skal ha! Går det an?! What? Kan Leger gjøre det?! Er det virkelig innafor?? Høres heeeelt utenfor ut!

Så står jeg der da.. Liv redd for at forsøket skal bli mislykket på grunn av dét. Står der og forbereder tidenes tordentale til timen på mandag xD forsøker å holde meg rolig så tårene ikke skal presse på.

Det ordna seg. Apotekaren fikk lurt det til.

Dagens skrekkhistorie :p jeg tissa nesten i buksa!
 
Wæææ! Var akkurat på apoteket og skulle hente ut Ovitrelle som jeg skal sette i kveld. Farmasøyten finner frem resepten min og sier at hun er usikker på om de har den på lager. Hun sjekker. Og joda, de har på lager. Hun sjekker resepten en gang til og sier at legen har reservert seg mot det merket jeg skal ha! Går det an?! What? Kan Leger gjøre det?! Er det virkelig innafor?? Høres heeeelt utenfor ut!

Så står jeg der da.. Liv redd for at forsøket skal bli mislykket på grunn av dét. Står der og forbereder tidenes tordentale til timen på mandag xD forsøker å holde meg rolig så tårene ikke skal presse på.

Det ordna seg. Apotekaren fikk lurt det til.

Dagens skrekkhistorie :p jeg tissa nesten i buksa!

Å herregud!! Fikk først vondt i magen da jeg leste på toppen, men godt det ordnet seg :D

Lykke til og ikke minst, kos deg med sprøytefri i morgen :)
 
Shitt!!!! Det er IKKE et ønsket scenario :O :O endelig godt du hadde med en serviceinnstilt og god farmasøyt!!!
 
Uttak i morgen. Mulig innsett Onsdag om jeg ikke er overstimulert.

Så nå gruer jeg meg.. Uttak er ikke behagelig, men jeg kommer igjennom det. Med litt vival og petidin.

Gruer meg mer til å bli ruger.. Den berg- og dalbanen gruer jeg meg skikkelig til. Klarer ikke å se for meg å få positiv test.
Samtidig er både Ovitrelle og Lutinus døden for min mentale helse. Jeg blir så deppa og energiløs..

Men kanskje det går denne gangen? Kanskje vi er heldige? Kanskje vi får mer enn ett befruktet egg? Det hadde i hvertfall vært noe :)
 
Lykke til i morgen Nimmelim!
Måtte du bli gravid denne gangen :)
 
Masse lykke til i morgen!❤ skjønner at du gruer deg.. Men dette skal gå bra :)
 
Da var uttaket overstått. 12 egg ut ble det, og innsett Onsdag. Så det er bra.

Men jeg blødde en del etter uttaket. Rant ned begge bena da jeg skulle reise meg fra stolen. Fikk slappet av litt etterpå og ble sendt hjem.

Dumme meg fikk så lyst til å ta en tur på butikken på veg hjem. Kjente jo at jeg blødde litt der vi gikk.. Helt til plutselig All sluser åpnet seg der nede. Fant et toalett ganske kjapt for å sjekke tingenes tilstand. Det lå en blodkoagel fra helvete nedi trusa der! Sikkert 1dl koagel i en stor, slimete klump. Aldri sett lignende. Min første tanke var at jeg har hele jævla slimhinnen kommet ut i ett!
..men det går jo ikke an?
Forsøkte å ringe Fertilitetsseksjonen for å høre om jeg bør bekymre meg, men det er helt umulig å komme igjennom. Ingen som tar telefonen.. La igjen nummeret mitt på callback systemet der, så da ringer de meg opp igjen før innsett i hvertfall :( helt uholdbart. Har mest lyst til å grine for jeg er så bekymra..
 
Da var uttaket overstått. 12 egg ut ble det, og innsett Onsdag. Så det er bra.

Men jeg blødde en del etter uttaket. Rant ned begge bena da jeg skulle reise meg fra stolen. Fikk slappet av litt etterpå og ble sendt hjem.

Dumme meg fikk så lyst til å ta en tur på butikken på veg hjem. Kjente jo at jeg blødde litt der vi gikk.. Helt til plutselig All sluser åpnet seg der nede. Fant et toalett ganske kjapt for å sjekke tingenes tilstand. Det lå en blodkoagel fra helvete nedi trusa der! Sikkert 1dl koagel i en stor, slimete klump. Aldri sett lignende. Min første tanke var at jeg har hele jævla slimhinnen kommet ut i ett!
..men det går jo ikke an?
Forsøkte å ringe Fertilitetsseksjonen for å høre om jeg bør bekymre meg, men det er helt umulig å komme igjennom. Ingen som tar telefonen.. La igjen nummeret mitt på callback systemet der, så da ringer de meg opp igjen før innsett i hvertfall :( helt uholdbart. Har mest lyst til å grine for jeg er så bekymra..

Kjempebra med 12 egg da, er det ikke? Skremmende med blødninger, hørted skummelt ut. Har de ringt deg opp igjen så du vet hva som skjer?
 
Da var uttaket overstått. 12 egg ut ble det, og innsett Onsdag. Så det er bra.

Men jeg blødde en del etter uttaket. Rant ned begge bena da jeg skulle reise meg fra stolen. Fikk slappet av litt etterpå og ble sendt hjem.

Dumme meg fikk så lyst til å ta en tur på butikken på veg hjem. Kjente jo at jeg blødde litt der vi gikk.. Helt til plutselig All sluser åpnet seg der nede. Fant et toalett ganske kjapt for å sjekke tingenes tilstand. Det lå en blodkoagel fra helvete nedi trusa der! Sikkert 1dl koagel i en stor, slimete klump. Aldri sett lignende. Min første tanke var at jeg har hele jævla slimhinnen kommet ut i ett!
..men det går jo ikke an?
Forsøkte å ringe Fertilitetsseksjonen for å høre om jeg bør bekymre meg, men det er helt umulig å komme igjennom. Ingen som tar telefonen.. La igjen nummeret mitt på callback systemet der, så da ringer de meg opp igjen før innsett i hvertfall :( helt uholdbart. Har mest lyst til å grine for jeg er så bekymra..

Det hørtes voldsomt ut :eek:
Håper det er uskyldig, men forstår godt at du blir bekymra da :Heartred
 
Kjempebra med 12 egg da, er det ikke? Skremmende med blødninger, hørted skummelt ut. Har de ringt deg opp igjen så du vet hva som skjer?

Det hørtes voldsomt ut :eek:
Håper det er uskyldig, men forstår godt at du blir bekymra da :Heartred

De har ikke ringt meg opp enda, men blødningen er blitt litt mer uskyldig igjen. Nå som krisefølelsen har roet seg litt, tenker jeg at det var en ufarlig blødning etter inngrepet. De tømte jo en cyste på rundt 100ml, samt 12 follikler, så det kan jo forklare blødningen. Bare så rart at det ble en så stor koagel så kort tid etterpå.. Vil nok stille noen spørsmål rundt det når de ringer meg opp :)

Men 12 egg er jeg kjempefornøyd med! :) perfekt! Så håper så mange som mulig blir befruktet (selvfølgelig) :p

Skal kose meg med varmeflaske og strikketøyet i sofakroken resten av dagen nå :)
 
Gratulerer med masse egg ut!! :) håper at blødningen er helt uskyldig, det høres jo ut som det kan komme fra cysten. Lykke til med innsett!
 
Back
Topp