Siden Lørdag har fosterbevegelsene plukket seg opp betraktelig! Og i går kveld mente sambo at han kjente noe på utsiden. Jeg synes følelsen er veldig merkelig. Kan nesten beskrives som litt ekkelt. Men allikevel er det utrolig koselig [emoji7] gliser fra øre til øre Nå må bare sommeren komme liiittt fortere [emoji16][emoji173]️
Så herlig!! [emoji173] tror jeg har begynt å kjenne litt de siste dagene selv og det er veldig merkelig og koselig på samme tid ja [emoji7]
Nå har jeg akkurat vært på OUL. Lille ser helt perfekt ut, og jeg ble satt frem fra 18+1 til 18+5. Dét er jo alltids litt stas Hun som utførte ultralyden sa aldri noe om kjønn, men jeg er ganske sikker på at jeg så en tutt mellom bena der et par ganger [emoji4] så det er nok fremdeles gutt. Ny termin: 5. August!
Det har vært veldig stille fra meg her, så tenkte en siste oppdatering hadde vært greit; Kl 0319 10. August kom det en perfekt gutt til verden. Han målte 4025g og var 51cm lang. Han er selvfølgelig det nydeligste guttebarnet jeg har sett, og han er min [emoji173]️ Fødselen var relativt ukomplisert, og jeg nøt godt av en tidlig epidural. Alt er vel med hele vår lille familie, og vi nyter å bli kjent med hverandre [emoji4]
Tusen takk alle sammen [emoji3][emoji173]️ dette er det vakreste, vanskeligste, skumleste og mest nydelige som har hendt i mitt liv [emoji177]