Barneønsket

Gratulerer med flott resultat med egg ut :D Kjenner så godt den følelsen med å grue seg til rugetiden. Det er nesten det verste:(
 
Gratulerer med masse egg ut!! :) håper at blødningen er helt uskyldig, det høres jo ut som det kan komme fra cysten. Lykke til med innsett!

Tusen takk :) blødning har stoppet, så jeg får endelig senket skuldrene litt :) skal nyte "fridag" i morgen, og ta det helt rolig.

Gratulerer med flott resultat med egg ut :D Kjenner så godt den følelsen med å grue seg til rugetiden. Det er nesten det verste:(
Ja, det er litt sånn Schrödingers på gang under rugetiden.. :p veldig forstyrrende når man ikke vet. Og tusen takk :)
 
Har du fått vite noe om befruktningen i dag?
 
Har du fått vite noe om befruktningen i dag?
Nei, de ringer ikke de ra StOlavs med mindre ingen er befruktet. Jeg orker ikke ringe dem for å høre heller.. Vil ikke tenke på det før jeg står på rommet der. Og om jeg står der, så betyr det jo at minst ett er befruktet og det blir innsett. Så det blir spennende i morgen :)

Har valgt å ha med mamma på innsettet faktisk. Sambo kan ikke, og det var skikkelig kjipt å være alene sist.. Siden befruktningen ikke var helt som planlagt
 
Nei, de ringer ikke de ra StOlavs med mindre ingen er befruktet. Jeg orker ikke ringe dem for å høre heller.. Vil ikke tenke på det før jeg står på rommet der. Og om jeg står der, så betyr det jo at minst ett er befruktet og det blir innsett. Så det blir spennende i morgen :)

Har valgt å ha med mamma på innsettet faktisk. Sambo kan ikke, og det var skikkelig kjipt å være alene sist.. Siden befruktningen ikke var helt som planlagt

Ulidelig spennende nesten :p
Glad for at de ikke har ringt da :D

Lykke til i morgen! Jeg sender gode vibber :)
 
Fikk i dag vite at det var 13 ut på Mandag. Ett... Hadde blitt befruktet.. Igjen. Men de var veldig på'n om at dette ene var av veldig god kvalitet.

Så da er jeg ruger igjen :)
 
Fikk i dag vite at det var 13 ut på Mandag. Ett... Hadde blitt befruktet.. Igjen. Men de var veldig på'n om at dette ene var av veldig god kvalitet.

Så da er jeg ruger igjen :)

Gratulerer som ruger kjære Nimmelim :D
Som jeg gleder meg til du tester positivt om to ukers tid :)

Litt trasig at det var så lav befruktningsrate på dere..igjen..
Har de sagt noe om hvorfor det skjer, eller ikke skjer? De må vel ha noen teorier?
 
Gratulerer som ruger kjære Nimmelim :D
Som jeg gleder meg til du tester positivt om to ukers tid :)

Litt trasig at det var så lav befruktningsrate på dere..igjen..
Har de sagt noe om hvorfor det skjer, eller ikke skjer? De må vel ha noen teorier?
Ingen teorier. De sa det var umulig å si om det var eggene eller sædcellene. Men hvis Det blir mislykket denne gangen blir det annet regime, andre medisiner. Men jeg krysser fingrene hardt, hardt!
 
Ingen teorier. De sa det var umulig å si om det var eggene eller sædcellene. Men hvis Det blir mislykket denne gangen blir det annet regime, andre medisiner. Men jeg krysser fingrene hardt, hardt!

Det skal jo gå nå, det har jeg bestemt :p
Så ikke noe nytt forsøk med det første!
 
Fikk i dag vite at det var 13 ut på Mandag. Ett... Hadde blitt befruktet.. Igjen. Men de var veldig på'n om at dette ene var av veldig god kvalitet.

Så da er jeg ruger igjen :)
Gratulerer så mye som ruger❤️ Spennende 2 uker!:) Ett veldig godt egg er jo veldig bra:) kjedelig å ikke få noen på frys, men det spiller jo ingen rolle, du skal jo bli gravid nå:)
 
Å denne rugetiden.. Lutinus er faktisk værre enn alle sprøytene til sammen. Frontlyktene er dobbelt så store, og ti ganger så ømme og såre. Fremdeles øm i magen fra simuleringen og uttaket. Og det er umulig å sove en hel natt igjennom. I natt var jeg oppe 6! ganger for å tisse! ...men ellers er formen ganske bra da :p det lille håpet skal være delt i 16-celler i dag, hvis alt går etter planen :)
 
Jeg har bodd i en diger svart regnsky siden innsett. Livet har vært tungt, og det har gått ut over sambo, noe som gjør ting enda gråere.

I dag hadde jeg første dag på jobb siden jeg ble sykmeldt for 3 uker siden. Kjenner at det er godt å være tilbake, og dagen i dag har faktisk vært ganske bra :) Jeg tror rett og slett jeg er i godt humør i dag, og det er ganske deilig! Var akkurat på shopping med gubben, og det er utrolig hva det gjør med humøret å kjøpe to digre sekker dasspapir og nytt, fint sengetøy :p haha!

Samtidig har jeg en positiv følelse rundt forsøket her. Rett og slett fordi jeg har vondt i magen. Det trykker, stikker murrer. Og jeg er så glad for det! Men samtidig så redd for at det skal være innbilning. Så slik går dagene.. Første uke har gått fort da :) håper neste uke går like fort.. Selv om jeg får angst av tanken på å teste =s
 
Fint å høre at gråværet i livet ditt letta litt i dag :) Høres ut som du må kjøpe do-papir oftere :p

Fine symptomer du beskriver og du er tillegg midt i festetiden for egget nå, så kanskje er det noe sånt du kjenner?

Håper fortsatt med deg! :D
 
Fint å høre at gråværet i livet ditt letta litt i dag :) Høres ut som du må kjøpe do-papir oftere :p

Fine symptomer du beskriver og du er tillegg midt i festetiden for egget nå, så kanskje er det noe sånt du kjenner?

Håper fortsatt med deg! :D
Takk, snille du ^^

Er nok (desverre) en stund til vi må kjøpe dopapir igjen, så må finne på noe annet lurt å kjøpe! :p hihi

Egget burde klekke i disse tider, så jeg håper på det :) håper så inderlig! Håper det klorer seg skikkelig fast, og da kan det bare gjøre så vondt som det kan! En slik smerte tar jeg gledelig i mot :D
 
Jeg er så redd for at det ikke gikk denne gangen heller. Er redd for at alle symptomene jeg har hatt har vært innbilning. Har hatt murringer nesten hver dag siden innsett, men hva om det først var pga uttaket? Hva om det er noe jeg alltid har, men merker det mere nå fordi jeg kjenner så mye etter?

Tanken på å teste gjør meg litt dårlig. Men jeg er hverken mer eller mindre gravid dersom jeg tester eller ikke. Er det ikke uansett bedre å vite? ..er så livredd for å havne i kjelleren igjen.
 
Jeg er så redd for at det ikke gikk denne gangen heller. Er redd for at alle symptomene jeg har hatt har vært innbilning. Har hatt murringer nesten hver dag siden innsett, men hva om det først var pga uttaket? Hva om det er noe jeg alltid har, men merker det mere nå fordi jeg kjenner så mye etter?

Tanken på å teste gjør meg litt dårlig. Men jeg er hverken mer eller mindre gravid dersom jeg tester eller ikke. Er det ikke uansett bedre å vite? ..er så livredd for å havne i kjelleren igjen.
Jeg skjønner deg så utrolig godt! Samme følelse her! Nå føler jeg meg veldig heldig som fikk positiv i dag, men er fortsatt redd for kjemisk, men jeg vil heller vite enn å ikke vite... for meg så følte jeg det var bare å hoppe i det!
Tenker på deg og andre rugere her inne og kikker ofte innom og håper på to streker:) Lykke til når du klarer å teste:) En dag blir den positiv! Og den dagen kan likeså godt være i morgen som en annen dag:)
 
Jeg skjønner deg så utrolig godt! Samme følelse her! Nå føler jeg meg veldig heldig som fikk positiv i dag, men er fortsatt redd for kjemisk, men jeg vil heller vite enn å ikke vite... for meg så følte jeg det var bare å hoppe i det!
Tenker på deg og andre rugere her inne og kikker ofte innom og håper på to streker:) Lykke til når du klarer å teste:) En dag blir den positiv! Og den dagen kan likeså godt være i morgen som en annen dag:)
<3
 
Back
Topp