Begge elsker laks.
Andre favoritter er pannekaker, spagetti og pølser.
Andre favoritter er pannekaker, spagetti og pølser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er det! Man vil jo så gjerne få i dem varm mat. Men fiskeboller er jo greit, da.Min liker bare fiskeboller i hvit saus. Er 13 mnd. Middagsmåltidet er vanskelig... :/
Så kjedelig! Det er jo sånn vesla er og, egentlig, hun vil ha brødskiver til middag. Vi gir ikke det da, lager alltid middag, så spiser hun det hun har lyst på, men det er ikke mye... Jeg blir så glad når jeg finner på ting hun vil ha, sånn som jordskokksuppa i går, så jeg får bare fortsette og prøve. Lykke til med middagen deres og!Min på 3,5 vil ikke ha middagspiser litt, men han vil heller har frukost sier han. Er vel bare ikke alle som er så glad i varm mat? Håper virkelig han snur snart, så vi kan kose oss sammen rundt middagsbordet uten at det blir noe tull!
Min på 3,5 vil ikke ha middagspiser litt, men han vil heller har frukost sier han. Er vel bare ikke alle som er så glad i varm mat? Håper virkelig han snur snart, så vi kan kose oss sammen rundt middagsbordet uten at det blir noe tull!