• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Barnas ynglingsmat

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Hva er favorittmaten til barna dine (middag)? Her har ikke vesla vært så glad i middagsmat. Det begynner å snu litt, men jeg har lurt på om jeg maten jeg lager ikke er barnevennlig nok... Fiskeboller og spagetti er liksom greit, men i dag slukte hun to store skåler med jordskokksuppe, av alle ting! Tror det må være den nye favoritten, det hadde vært supert! :-)

Min liker bare fiskeboller i hvit saus. Er 13 mnd. Middagsmåltidet er vanskelig... :/

Nå er mine eldre da :) 5 åg 8.. Hun på 5 elsker pølse :)
Han elsker mye egentlig.

Men severes det karripanert torsk så er det helt stille rundt bordet :D :D

Eldste på 4 likar det meste, favoritten er nok ein pestopasta og pannekaker.
Minstemann er veldig kresen på middagsmat, likar grøt, pasta, pølser, taco, pizza, spaghetti, men lite som er sunt desverre:(

De liker egentlig alt ;) De gomler wok grønnsaker og mat med smak, men er veldig glad i pannekaker, hamburger, pizza, grøt og pølse også :P

Eneste vi må fikse litt på er sei og torsk, så der bruker vi mye krydder, sterke sauser og sånt, og da spiser de :D

Hva er favorittmaten til barna dine (middag)? Her har ikke vesla vært så glad i middagsmat. Det begynner å snu litt, men jeg har lurt på om jeg maten jeg lager ikke er barnevennlig nok... Fiskeboller og spagetti er liksom greit, men i dag slukte hun to store skåler med jordskokksuppe, av alle ting! Tror det må være den nye favoritten, det hadde vært supert! :)

Hvor gammel er hun?

Mine gutter på 4 og 7 elsker pannekake og tomatsuppe (begge samtidig). Ellers er det jubel dersom de får fiskeboller eller tandorikylling :)

Min på 3,5 vil ikke ha middag :( spiser litt, men han vil heller har frukost sier han. Er vel bare ikke alle som er så glad i varm mat? Håper virkelig han snur snart, så vi kan kose oss sammen rundt middagsbordet uten at det blir noe tull!

Min på 3,5 vil ikke ha middag :( spiser litt, men han vil heller har frukost sier han. Er vel bare ikke alle som er så glad i varm mat? Håper virkelig han snur snart, så vi kan kose oss sammen rundt middagsbordet uten at det blir noe tull!

Spiser han det om det blir kaldt?

Frøkna på 8 år er fortsatt ikke glad i mat som er varm. Men hu spiser kald middag :P

Hu er veldig glad i kyllingvinger, grønnsaker, rotmos, pasta, pannekaker, fisk, pinnekjøtt og hjemmelaget tomatsuppe. Men hun spiser det meste jeg serverer da.

Største elsker spaghetti! Minste spiser alt...

Han spiser ingenting om det er varmt, og litt om det er kaldt. Ofte vil han ikke smake på en gang. :(

Da ville jeg bare fortsatt å tilby og ikke stresse så mye med det. Det er jo og mange som ikke er veldig glad I middagsmat.

Back
Topp