Nawroz
Forumet er livet
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: FruBatriq
ORIGINAL: Sicily
Mine barn skal ALDRI nedverdiges til å gå i noe sele/bånd som en og annen bikkje..
Og de foreldrene jeg har sett som bruker det bruker jo båndet som en unnskyldning til å slippe å oppdra ungene virker det som. Ingen unger som syter så mye og har så mye utferdstrang som unger i bånd. Og foreldrene drar i båndet eller går bak og leier og ignorerer det hele eller bare jatter med.. Forferdelig å se på.
Haha, har du sett så mange unger som har gått i bånd at du har grunnlag til å si det der? Har du hatt tid til å studere de så nøye hver gang du har sett de? tvilsomt. Antageligvis noe du sier for å provosere. Tror du mislyktes med det.
Vel, det er den opplevelsen jeg får av det hver gang jeg ser det, og foreldre som har barna i bånd er sannsynligvis ikke mennesker jeg har noe til felles med og jeg har ingen trang til å oppsøke dem på noen måte. Annet enn den gangen jeg måtte spørre en mor hvorfor toåringen hennes lå og slikket flyplassgulvet og hylte mens mora bare dro i båndet.. [:-]
Ja, det finnes sikkert ekstreme tilfeller. Det gjør det også blant de som ikke bruker bånd. Mener fremdeles at du ikke har grunnlag nok til å si akkurat den setninga jeg utheva, da det ikke er sååå mange som bruker det i Norge. Har du bodd noen år i USA, hvor hu andre hevda det var mange som brukte bånd, så kan jeg kanskje tro på deg.