Bare to?

Samme som meg, 8 august :)
Men håper på en 11. Da :p

Hihi siden jeg har bursdag da, måtte vært den beste bursdagsgave jeg noen sinne har fått det da :D:D
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Jeg testa positivt for to uker siden. Er i 6. uke og tida snegler seg avsted....Kanskje den går fortere om jeg blir med og skravler her? :)
 
Ja tiden går alt for sakte ;)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Ja tiden går alt for sakte ;)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Helt helt sjukt sakte! :eek:
Jeg lurer på hvordan det skal gå å holde dette hemmelig gjennom hele desember. Har lyst til å få tatt en tidlig ul før familie og kollegaer varsles, men samtidig har jeg så lyst til å fortelle alle med en gang. Jommen er det eviglenge til januar ;)
 
Termin før ul er 4 August her.. Håper alt går bra,gratulerer dere andre å...;)
 
Samme her, merket det først når jeg la meg for kvelden i går kveld, følte jeg var på en båd, sjøsyk liksom, men tenkte at jeg bare innbilte meg fordi jeg er bare 4+5. Ble ikke kvalm før uke 6 sist gang. Men merket at det kom bølger med kvalme på jobben i dag, så da var det visst ikke innbilling. Forbereder meg på at det garantert blir verre, huff, jeg som håpet at jeg skulle slippe unna det denne gangen. Vil virkelig ikke at jobben skal vite om graviditeten før uke 12, men det blir jo umulig å skjule om jeg skal være vekke fra jobb i ny og ne pga. kvalme, kan ikke akkurat stå og brekke meg på jobben. Hvor langt på vei er du nå?

Nå er jeg 8 uker, fikk fremskyndet terminen så nå ser det ut som et julibarn :) har di siste ukene slitt mye med kvalme både kveld og morgen. Skjønner veldig godt hva du mener! For jeg har måtte sykemelde meg nå en liten periode pga jeg spyr på jobb. Er sykepleier, å da treffer jeg ofte på mye rare lukter itilegg for å si det mildt ;-)
 
Venter nr. 3 rundt 20 august :hello
Er selvfølgelig kjempespent!
 
Sneik meg inn her på Lørdag med en test som viste positiv bare få sekunder etter jeg hadde tissa på den. Her er det nr to på 14 mnd og det er herlig å gå gravid igjen i og med at jeg ser nyfødte og gravide hver eneste dag i jobben min. :-D
Foreløpig termin er 14. August... hvis jeg husker rett ved sist menstruasjon. :)
 
Back
Topp