Bare to?

Ruger jeg da.. skal ta test til helgen. Satt inn eg fint egg som hadde delt seg i 8 på 3 dager. (Ivf forsøk her)
Så håper på og komme inn hit jeg og :)
 
Jeg har allerede begynt å plages med kvalme og "uggenhet" på kveld, samme som jeg hadde da jeg gikk gravid med lillemor. Ikke helt samme intensitet enda, men er forberedt på at det kommer snikende :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har termin 27 Juli, men tror jeg går over tiden denne gangen også :)
 
Jeg er er visst gravid (får bare håpe det varer), så da kan det jo være fint å dele litt tanker og spørmål her:) Tror jeg har termin 2-4 august, så får jeg bare krysse fingrene for at alt går bra:)
Noen av dere som kjenner noen symptomer? Jeg har skikkelig mensenmurring nederst i magen, som stråler ut i bena, nesten så jeg kunne tatt en smertestillende. Er det bare meg?


Jeg og også med her! Gleder meg til å bli kjent med dere og dele alt av tanker og spørsmål ;)

Jeg er helt lik deg Eline<3 , jeg har dog også endel vondt i korsryggen, liksom vondt å bøye seg for å plukke opp ting. Så har jeg murringer i livmoren som stråler endel ned i lårene når det står på som verst. Fikk en jente for 15 mnd siden og føler det er mye av de samme symptomene som tidlig svangerskap da, bare at de er kanskje litt sterkere enn sist gang, men det tror jeg er fordi jeg kjenner det mer igjen.
 
Jeg har allerede begynt å plages med kvalme og "uggenhet" på kveld, samme som jeg hadde da jeg gikk gravid med lillemor. Ikke helt samme intensitet enda, men er forberedt på at det kommer snikende :p


Sent from my iPad using BV Forum


Samme her, merket det først når jeg la meg for kvelden i går kveld, følte jeg var på en båd, sjøsyk liksom, men tenkte at jeg bare innbilte meg fordi jeg er bare 4+5. Ble ikke kvalm før uke 6 sist gang. Men merket at det kom bølger med kvalme på jobben i dag, så da var det visst ikke innbilling. Forbereder meg på at det garantert blir verre, huff, jeg som håpet at jeg skulle slippe unna det denne gangen. Vil virkelig ikke at jobben skal vite om graviditeten før uke 12, men det blir jo umulig å skjule om jeg skal være vekke fra jobb i ny og ne pga. kvalme, kan ikke akkurat stå og brekke meg på jobben. Hvor langt på vei er du nå?
 
Her er d visst å veldig positivt, har hatt icsi for 5 gang så håper d forblir sånn denne gangen...♡♡

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
 
Jeg håper jeg kan melde meg inn her! Enda noen dager med spenning igjen, tester til helgen!
Kryss fingrene for oss! :)
 
Melder meg også inn her. Litt ny så er på lesestadiet foreløpig
 
Me to :)
8 august :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Hei! Lurer på en ting,kanskje dere vet. Jeg kjøpt meg teste strimmler på nett..sånne billige. Testet svakt positivt for 2 dager siden. Skulle ha hatt mens 1 des. Testa isted..da ble den negativ. Burde jeg kjøpe test på apoteket for sikkerhets skyld?
 
God aften Frey :)

Jeg er her og har tenkt å bli...selv om termin kan bli satt til slutten av juli!
 
Hei! Lurer på en ting,kanskje dere vet. Jeg kjøpt meg teste strimmler på nett..sånne billige. Testet svakt positivt for 2 dager siden. Skulle ha hatt mens 1 des. Testa isted..da ble den negativ. Burde jeg kjøpe test på apoteket for sikkerhets skyld?

Jeg hadde billigtester- og testet svakt positivt 8 og 7 dager før jeg skulle ha mens. (Ja,jeg vet man ikke skal det,men jeg kjente det på hele kroppen og klarte ikke å la være!)
Kjøpte to forskjellige tester fra apoteket senere og testet negativt på en og positivt på den andre dagen etter!

Jeg tenker at om du er som meg,så kjøper du en eller to eller ti på apoteket...eller så kan du vente noen dager til å ser om mensen uteblir!

Uansett,så skal ikke billigtester være dårligere eller vise flere feilresultat. De mangler bare design...og det er design som koster.

Masse lykke til!
 
veldig usikker.. har vært så uregelmessig sia forrige fødsel, men blir heilt i starten av august rekna eg med, sia eg fekk positiv test no ikveld.. testa mest for moro, men blei positiv, trudde egentleg ikkje ikm (visst det er rett??) var før om 4-5 daga so synst det var litt tidlig..

Jeg fikk positiv test 8 og 7 dager før jeg forventet mens...det er fult mulig at du er gravid.
Lykke til!
 
Back
Topp