Bare to?

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Er det bare to av oss som er her enda?? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har el i dag, men sniker inne her:)
 
Det håper jeg også! B)
 
veldig usikker.. har vært så uregelmessig sia forrige fødsel, men blir heilt i starten av august rekna eg med, sia eg fekk positiv test no ikveld.. testa mest for moro, men blei positiv, trudde egentleg ikkje ikm (visst det er rett??) var før om 4-5 daga so synst det var litt tidlig..
 
Jeg er her, og håper på det beste! El i dag ^^


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kommer forhåpentligvis inn med termin 5 august:) 9 dpo idag å super svak positiv, så jeg krysser fingrene nå!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er er visst gravid (får bare håpe det varer), så da kan det jo være fint å dele litt tanker og spørmål her:) Tror jeg har termin 2-4 august, så får jeg bare krysse fingrene for at alt går bra:)
Noen av dere som kjenner noen symptomer? Jeg har skikkelig mensenmurring nederst i magen, som stråler ut i bena, nesten så jeg kunne tatt en smertestillende. Er det bare meg?
 
Høres nesten ut som du har fått tidlig bekkenløsning :/
Jeg har nesten ikke menssmerter, men litt tett i nesa, masse kviser og luft i magen ;) trøtt også ;)
Men gratulerer :))
 
Nei nei, jeg tror nok ikke dette er bekkenløsning.
Det er liksom ikke vondt, men verker. akkuratt som menssmerter. Jeg leser jo overalt at det er normalt, men jeg bare synes det er så rart at jeg kan kjenne noe så godt når det er så lite som under 1 mm! jaja, får bare håpe at alt er som det skal:)
 
På meg så verket det fra øverst på rumpa og ned i hælen ;) men håper det ikke er det! For din del :) bekkenløsning= aue!

Har heldigvis sluppet unna med det nå, hittil ;) er hele 4 uker på vei :p
 
Back
Topp