Bare to?

En tråd i 'August 2014' startet av Freyr, 17 Nov 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. # one million # Glad i forumet

Ruger jeg da.. skal ta test til helgen. Satt inn eg fint egg som hadde delt seg i 8 på 3 dager. (Ivf forsøk her)
    Så håper på og komme inn hit jeg og :)

• Liker Liker x 3
  2. Lille<3<3 Blir kjent med forumet

Lykke til!!

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker Liker x 1
  3. Tussilussi Betatt av forumet

Masse lykke til :)

har en liten augustspire <3

• Liker Liker x 1
  4. MissEmily Betatt av forumet

Ser ut som det er en liten spire her også gitt :)

5. Cherrycandy90 Andre møte med forumet

Jeg har allerede begynt å plages med kvalme og "uggenhet" på kveld, samme som jeg hadde da jeg gikk gravid med lillemor. Ikke helt samme intensitet enda, men er forberedt på at det kommer snikende :p

Sent from my iPad using BV Forum

6. KajaSofiemor Blir kjent med forumet

Har termin 27 Juli, men tror jeg går over tiden denne gangen også :)

7. Uerfaren Flørter med forumet

Jeg og også med her! Gleder meg til å bli kjent med dere og dele alt av tanker og spørsmål ;)

Jeg er helt lik deg Eline<3 , jeg har dog også endel vondt i korsryggen, liksom vondt å bøye seg for å plukke opp ting. Så har jeg murringer i livmoren som stråler endel ned i lårene når det står på som verst. Fikk en jente for 15 mnd siden og føler det er mye av de samme symptomene som tidlig svangerskap da, bare at de er kanskje litt sterkere enn sist gang, men det tror jeg er fordi jeg kjenner det mer igjen.

8. Uerfaren Flørter med forumet

Samme her, merket det først når jeg la meg for kvelden i går kveld, følte jeg var på en båd, sjøsyk liksom, men tenkte at jeg bare innbilte meg fordi jeg er bare 4+5. Ble ikke kvalm før uke 6 sist gang. Men merket at det kom bølger med kvalme på jobben i dag, så da var det visst ikke innbilling. Forbereder meg på at det garantert blir verre, huff, jeg som håpet at jeg skulle slippe unna det denne gangen. Vil virkelig ikke at jobben skal vite om graviditeten før uke 12, men det blir jo umulig å skjule om jeg skal være vekke fra jobb i ny og ne pga. kvalme, kan ikke akkurat stå og brekke meg på jobben. Hvor langt på vei er du nå?

9. Lottemari <3 Betatt av forumet

jeg er her:D termin 9 august:D

10. Reinbue Forumet er livet

Jeg slår følge med dere!

Sent from my iPhone using BV Forum

11. telli Andre møte med forumet

Her er d visst å veldig positivt, har hatt icsi for 5 gang så håper d forblir sånn denne gangen...♡♡

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

12. mammatil2skatter<3 Forelsket i forumet

Jeg er her :) hjerteplaster med foreløbig termin 8 august <3 har en englejente født i september, hadde termin 18 desember <3

<3 Himmelskatten 19.09.13 <3
    <3 Hjerteplaster juli/august 14 <3

13. lillespirenov2018 Blir kjent med forumet Augustmødrene 2014

Jeg håper jeg kan melde meg inn her! Enda noen dager med spenning igjen, tester til helgen!
    Kryss fingrene for oss! :)

14. Beths Elsker forumet Augustmødrene 2014

Melder meg også inn her. Litt ny så er på lesestadiet foreløpig

15. Star1978 Gift med forumet Assistert-jentene

Me to :)
    8 august :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

16. Bruker040lun Første møte med forumet

Hei! Lurer på en ting,kanskje dere vet. Jeg kjøpt meg teste strimmler på nett..sånne billige. Testet svakt positivt for 2 dager siden. Skulle ha hatt mens 1 des. Testa isted..da ble den negativ. Burde jeg kjøpe test på apoteket for sikkerhets skyld?

17. Lille 2016 Glad i forumet

God aften Frey :)

Jeg er her og har tenkt å bli...selv om termin kan bli satt til slutten av juli!

18. Lille 2016 Glad i forumet

Jeg hadde billigtester- og testet svakt positivt 8 og 7 dager før jeg skulle ha mens. (Ja,jeg vet man ikke skal det,men jeg kjente det på hele kroppen og klarte ikke å la være!)
    Kjøpte to forskjellige tester fra apoteket senere og testet negativt på en og positivt på den andre dagen etter!

Jeg tenker at om du er som meg,så kjøper du en eller to eller ti på apoteket...eller så kan du vente noen dager til å ser om mensen uteblir!

Uansett,så skal ikke billigtester være dårligere eller vise flere feilresultat. De mangler bare design...og det er design som koster.

Masse lykke til!

19. Lille 2016 Glad i forumet

Jeg fikk positiv test 8 og 7 dager før jeg forventet mens...det er fult mulig at du er gravid.
    Lykke til!

20. Tuppeline Forumet er livet VIP Augustmødrene 2014

Æ kom no akkurat :)

Del denne siden