Bare ELSKER

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Å ligge våken halve natta fordi kattekreket synes det er spennende å lage tull og tøys om natta.

Blir GAL av den katten. Alle planene vi hadde for dagen, rett i søpla. Jeg MÅ sove ellers eg jeg monster i hele dag :(

Vi som kanskje skulle se på bil i dag, dra på Bauhus og se på lekestue til vesla ( og de to eldste men hun minste kommer til å flytte inn om hun fikk en slik en :D)

Våknet i 2.30 i natt. Sov da i 2 timer før jeg ble vekt første gang av samboer og like etter av kattekreket. Lå da våken fra da til 4. Hurra så morro det er å fly etter pus som tygger på alt av sko, sandalene og ikke minst favoritt skoene crogs og sykkelvogn hjul :( og han har jo selvsagt lært seg å åpne dører(speildør vi har på garderobeskapet, det er tungt) og vinduer. Så må jo passe på at han ikke stikker av igjen. Hadde det ikke vært for naboene kunne jeg ha brydd meg mindre om vinduet og han snike seg ut.

Ble stille rett etter 4 tiden, helt til jeg hørte han gikk i skapet i gangen 40 min senere.

Kan trygt si jeg er på randen av gråt og stuptrøtt. Jentene våkner vel om ca 1 time. :( jeg som må opp og lage frokost og styre før samboer gidder å flekke seg ut av senga :(

Jaja, fikk nå med meg soloppgangen da :P

❤️Termin 17.jan.15❤️

Uff da, hørtes ikke ut som en god natt :/ håper du får en bedre dag :)

Hurra for 12 uker :D

Skaff deg øreplugger, sånne "sov i ro", kanskje det hjelper?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er katten fremdeles litt kattunge?

Skjønner deg veldig godt. Har ei katter som liker å herje litt om natta selv,det er så plagsomt. Ikke snakk om å få sove når katta romsterer. Håper du får tatt deg en cowboy strekk iløpet av dagen. Her blir det en liten strekk nå merker jeg. Trøtt i trynet idag:p

Hurra for magiske 12 uker idag:D:D

Er katten fremdeles litt kattunge?

Han blir 2 i aug og er kastrert. Vet ikke hvorfor han holder på sånn. Han pleier å være rolig når han har vært ute, men ikke denne gangen :( går som regel greit ellers av nettene. Men vært litt mye nå de siste.

❤️Termin 17.jan.15❤️

Slik er vår katt også, og ho er 4 år. Men vi har satt opp vinduet på soverommet så ho kan hoppe inn og ut som ho vil hele døgnet. Og blir det for mye mjauing så sier naboene i fra. Vi bor i rekkehus...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Skjønner deg veldig godt. Har ei katter som liker å herje litt om natta selv,det er så plagsomt. Ikke snakk om å få sove når katta romsterer. Håper du får tatt deg en cowboy strekk iløpet av dagen. Her blir det en liten strekk nå merker jeg. Trøtt i trynet idag:p

Hurra for magiske 12 uker idag:D:D

Fått sove litt men langt i fra uthvilt :P unger :P

Altså greit at han romstrerer men når det blir så ille at han klatrer på myggnettingen er det veld forstyrrende og ødelegger sko.

❤️Termin 17.jan.15❤️

Slik er vår katt også, og ho er 4 år. Men vi har satt opp vinduet på soverommet så ho kan hoppe inn og ut som ho vil hele døgnet. Og blir det for mye mjauing så sier naboene i fra. Vi bor i rekkehus...

Hadde det ikke vært for naboene hadde jeg hatt vinduet oppe slik at han kan komme og gå. Men disse naboene her er så ååååååh. Går lik ann å beskrive dem en gang. :P

❤️Termin 17.jan.15❤️

Hadde det ikke vært for naboene hadde jeg hatt vinduet oppe slik at han kan komme og gå. Men disse naboene her er så ååååååh. Går lik ann å beskrive dem en gang. :P

❤️Termin 17.jan.15❤️

Liker de ikke at katta går ute?! Det må vel kunne være lov å la katta gå inn og ut som den vil... Kjedelig med slike naboer.

Fått sove litt men langt i fra uthvilt :p unger :p

Altså greit at han romstrerer men når det blir så ille at han klatrer på myggnettingen er det veld forstyrrende og ødelegger sko.

❤️Termin 17.jan.15❤️

Mine katter er mer ute enn inne omtrent,så det er ikke så ofte det skjer her.Kan du ikke ha katta ute pga nabon?? Snart ultralyd på deg igjen nå vel? :)

Liker de ikke at katta går ute?! Det må vel kunne være lov å la katta gå inn og ut som den vil... Kjedelig med slike naboer.

Mine katter er mer ute enn inne omtrent,så det er ikke så ofte det skjer her.Kan du ikke ha katta ute pga nabon?? Snart ultralyd på deg igjen nå vel? :)

Er lov å ha innekatt i borettslaget her, men vi bor i 1 etg og har hage. Så han er ute i bånd. Beste hadde jo vært å sleppe han helt.

Nei, de fleste som bor her har katter, men er jo de som ikke liker katter som roper høyest og vi har til og med fått trusler om avliving av katter om de ble tatt. Kan bare si, jeg GLEDER meg VILT til å flytte herfra. Eneste jeg kommer til å savne er de snille naboene som bor i samme bolig som oss :)

I følge naboene her skal de ha fri tittemuligheter fordi de ikke klarer å oppdra ungene å være forsiktige i veiene her (mest fordi hu ene ikke klarer å rygge ut ) Ikke skal vi ha frisk luft inne eller lufte. Blir dårlig av å bo her og vi har ikke råd til å flytte noen steder heller :( Fryktelig lei meg for det. For å si de sånn, ikke mye lyst å bo her i 1 år til :(

Jaja... Nok syting :P Lenge siden jeg har hatt en slik dårlig dag. :)

Neste UL er på tirsdag. Ser ut til at jeg må dra alene :P jaja... Får så være :P

http://norskhuskattforening.net/borettslag.htm

De kan ikke si noe på katter. De skal få kunne gå fritt.. Broren min hadde slike naboer også. Men når han nekta å la katta være inne og de begynte med trusler la han frem lover og kontaktet diverse foreninger. Endte med at han hadde rett og katta gikk inn og ut av vinduet når den ville.

Er det forresten dokumentasjon på at dere ikke kan ha vinduet oppe pga barn?!

http://norskhuskattforening.net/borettslag.htm

De kan ikke si noe på katter. De skal få kunne gå fritt.. Broren min hadde slike naboer også. Men når han nekta å la katta være inne og de begynte med trusler la han frem lover og kontaktet diverse foreninger. Endte med at han hadde rett og katta gikk inn og ut av vinduet når den ville.

Er det forresten dokumentasjon på at dere ikke kan ha vinduet oppe pga barn?!

Nope. Vi må sperre katten inne på badet hvis vi skal gjennomlufte. Synes det er bare stress med å passe på at han stikker av. Han kommer som regel tilbake i løpet av 2-4 timer ute.

Står kun at katten skal være inne. Vi har vist diverse dokumenter. og nå har styret kommet med et skriv om katten, beskrivelse av hvordan den ser ut. Og at vi da godkjenner å kvitte oss med katten om noen skulle være allergisk. Skjer ikke. Da skulle alle hundene i borettslaget vært borte for jeg er allergisk mot hunder, er redd dem og de sjenerer meg. Men jeg er ikke sånn bitchy nabo. (ser kanskje ikke sånn ut nå :P ) Men jeg er faktisk medgjørlig. Ja, jeg kan gi beskrivelse av katten men jeg godkjenner ikke å kvitte meg med han. Er som å be andre kvitte seg med ungen sin fordi den gråter sånn..

Er så mye tull her at jeg blir helt tullerusk :P

Hørtes ikke ut som et borettslag som ønsker alle sitt beste. Uff at de skal være så vriene da. Føler med deg!

Hørtes ikke ut som et borettslag som ønsker alle sitt beste. Uff at de skal være så vriene da. Føler med deg!

Nei, her er det meg og meg, og meg og meg først :( Er jo de som har bodd her siden husa ble satt opp som roper høyest og klager mest. Vi er en av de litt eldre, men ikke bodd her siden det var helt nytt.

Nei, gleder meg til den dagen vi kommer oss vekk og får sleppet ut unger og katt uten å tenke på noen andre :P

Uff hørtes ikke noe særlig ut. Men man klarer jo liksom ikke bli sint på disse dyra heler. Håper
du har fått deg litt søvn nå og at dagen din blir litt bedre en du troddde. Slitt med tett nese og
drømming de siste nettene jeg da. Men får i allefall sove da. selv om jeg er utrolig sliten når jeg våkner
opp igjen.

En stor styrke klem til deg <3

Back
Topp