Å ligge våken halve natta fordi kattekreket synes det er spennende å lage tull og tøys om natta.
Blir GAL av den katten. Alle planene vi hadde for dagen, rett i søpla. Jeg MÅ sove ellers eg jeg monster i hele dag
Vi som kanskje skulle se på bil i dag, dra på Bauhus og se på lekestue til vesla ( og de to eldste men hun minste kommer til å flytte inn om hun fikk en slik en
)
Våknet i 2.30 i natt. Sov da i 2 timer før jeg ble vekt første gang av samboer og like etter av kattekreket. Lå da våken fra da til 4. Hurra så morro det er å fly etter pus som tygger på alt av sko, sandalene og ikke minst favoritt skoene crogs og sykkelvogn hjul
og han har jo selvsagt lært seg å åpne dører(speildør vi har på garderobeskapet, det er tungt) og vinduer. Så må jo passe på at han ikke stikker av igjen. Hadde det ikke vært for naboene kunne jeg ha brydd meg mindre om vinduet og han snike seg ut.
Ble stille rett etter 4 tiden, helt til jeg hørte han gikk i skapet i gangen 40 min senere.
Kan trygt si jeg er på randen av gråt og stuptrøtt. Jentene våkner vel om ca 1 time.
jeg som må opp og lage frokost og styre før samboer gidder å flekke seg ut av senga
Jaja, fikk nå med meg soloppgangen da
Våknet i 2.30 i natt. Sov da i 2 timer før jeg ble vekt første gang av samboer og like etter av kattekreket. Lå da våken fra da til 4. Hurra så morro det er å fly etter pus som tygger på alt av sko, sandalene og ikke minst favoritt skoene crogs og sykkelvogn hjul
Ble stille rett etter 4 tiden, helt til jeg hørte han gikk i skapet i gangen 40 min senere.
Kan trygt si jeg er på randen av gråt og stuptrøtt. Jentene våkner vel om ca 1 time.
Jaja, fikk nå med meg soloppgangen da