Bkno2556032
Blir kjent med forumet
Dere som vokser. Gjør ikke det j.... Vondt? Blir dere ikke røde og prikkete etterpå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som vokser. Gjør ikke det j.... Vondt? Blir dere ikke røde og prikkete etterpå?
Heilt enig, har slutta med tungt hjerte ;-pJeg har gjort det til nå, men leser flere plasser at det ikke er anbefalt så slutter.. Men det med tungt hjerte, synst det er ekkelt uten..!![]()
Heheh, gleder meg til fødselen er over.Heilt enig, har slutta med tungt hjerte ;-p
HahaMÅ bare fortelle dere fra igårJeg stod i dusjen og barberte leggene da snuppa satt på do. Plutselig sier hun: "Mamma, jeg synes du skal ta vekk håret på tissen også. Der var det MYE!"
Holdt på å dette i bakken, trodde ikke det var noe hun hadde lagt merke til verken før eller nå, for det har hun aldri kommentert før
... Da hun var ferdig gikk hun og la seg, og jeg ble faktisk stående nesten en time til for å prøve å få til prosjektetVar ikke lett.....!!!!
Ja, ei anbefaling for å unngå at eg eller andre kan får infeksjon.. Skulle gjerne ønske at eg kunne forsatt, men våga rett og slett ikkje, sjølv om det gjekk bra med meg dei 2 andre gangane.Sniker fra februar 2015.
Det med barbering er bare en anbefaling. Jeg barberte 1-2 dager før fødsel med de to første. Med nr 3 barberte jeg få timer før fødsel![]()
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ser denJa, ei anbefaling for å unngå at eg eller andre kan får infeksjon.. Skulle gjerne ønske at eg kunne forsatt, men våga rett og slett ikkje, sjølv om det gjekk bra med meg dei 2 andre gangane.