Barbering

Dere som vokser. Gjør ikke det j.... Vondt? Blir dere ikke røde og prikkete etterpå?

Jeg har fått det gjort noen ganger, så syns ikke det er så vondt lengre. Men har ei fast ei jeg bruker å dra til, som jeg vet er veldig flink. Syns jeg blir mer rød og prikkete når jeg barberer, i tillegg til at det klør mer. Så jeg foretrekker voksing :-)

Uff.. Jeg orker ikke å tenke på hvordan det ser ut der nede lenger jeg altså :p ser jo ikke noen verdens ting, så holder meg unna høvelen enn så lenge... Dessuten så er jeg så håven der nede nå, at jeg tror det blir Jævlig om jeg kutter meg eller hårene begynner å vokse ut igjen :p

Tar bare litt! Men får så fælt mye inngrodde hår av det, så hadde det ikke vært for at jeg går på bassengtrenging for gravide en gang i uka så hadde jeg nok droppa hele barberinga! Men vil liksom ikke ha DEN dusken utafor trusekanten når jeg skal bade :D

33 uker I dag, og I går ble nok siste gangen:-) for et kav! Ikke ble det særlig bra heller tror jeg;-)

MÅ bare fortelle dere fra igår :P Jeg stod i dusjen og barberte leggene da snuppa satt på do. Plutselig sier hun: "Mamma, jeg synes du skal ta vekk håret på tissen også. Der var det MYE!" :P Holdt på å dette i bakken, trodde ikke det var noe hun hadde lagt merke til verken før eller nå, for det har hun aldri kommentert før :P

... Da hun var ferdig gikk hun og la seg, og jeg ble faktisk stående nesten en time til for å prøve å få til prosjektet :P Var ikke lett.....!!!!

Jeg har også gitt opp. Jeg ble hoven etter sist jeg gjorde det og mannen min ga meg streng beskjed om å la det vokse. :p
Kan ikke si jeg digger det i og med at jeg alltid tar det vekk, men men. Sånn er det bare nå :)

MÅ bare fortelle dere fra igår :P Jeg stod i dusjen og barberte leggene da snuppa satt på do. Plutselig sier hun: "Mamma, jeg synes du skal ta vekk håret på tissen også. Der var det MYE!" :P Holdt på å dette i bakken, trodde ikke det var noe hun hadde lagt merke til verken før eller nå, for det har hun aldri kommentert før :P

... Da hun var ferdig gikk hun og la seg, og jeg ble faktisk stående nesten en time til for å prøve å få til prosjektet :P Var ikke lett.....!!!!
Haha :D

Jeg barberer i blinde, innimellom får mannen fikse det;)

Jeg slutta å barbere for noen år siden. Elsker å slippe! Stusser med saks så det ikke blir så langt.
Var i bassenget i går, og der føler jeg at jeg må ta bikinilinja. Allerede i går kveld holdt jeg på å dø av kløe!

Sniker fra februar 2015.
Det med barbering er bare en anbefaling. Jeg barberte 1-2 dager før fødsel med de to første. Med nr 3 barberte jeg få timer før fødsel :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Prøver å ta det regelmessig.. gjør det jo så og si i blinde, men god erfaring etter å ha gjort det i over 15 år hehe. Skulle ønske jeg ikke brydde meg eller slapp... men neida!!!

Sniker fra februar 2015.
Det med barbering er bare en anbefaling. Jeg barberte 1-2 dager før fødsel med de to første. Med nr 3 barberte jeg få timer før fødsel :)

Ja, ei anbefaling for å unngå at eg eller andre kan får infeksjon.. Skulle gjerne ønske at eg kunne forsatt, men våga rett og slett ikkje, sjølv om det gjekk bra med meg dei 2 andre gangane.

Ja, ei anbefaling for å unngå at eg eller andre kan får infeksjon.. Skulle gjerne ønske at eg kunne forsatt, men våga rett og slett ikkje, sjølv om det gjekk bra med meg dei 2 andre gangane.
Ser den ;)
Men er jo som de andre her sier at det ligger igjen fra famnelt av. Var ingen som kommenterte no på barberingen. Sansynligheten for infeksjon er liten, er jo dersom det blir keisersnitt at det er fare for det.

Back
Topp