Barbering/hårfjerning

FrkAK

Betatt av forumet
Okei, så dette er kanskje et intimt tema for noen. Men jeg er veldig nysgjerrig (småirritert) over hvordan dette fungerer med bollemagen i veien. Hehe
Armene går jo helt fint såklart, men alt fra magen og ned har jeg gitt opp!
Har kjøpt hårfjerningskrem til leggene som jeg skal teste ut, men tips til det andre stedet tas gjerne i mot :p
 
Synes det går greit så langt. Bøyer meg som vanlig. Helt vanlig blir det jo ikke, da magen er noe større :p
 
Risikosport , og føler meg vel ikke på mitt fresheste, men det får bare være . Er da ikke mange mnd igjen uansett :)
 
Jeg har en fordel med at badet er lite. Har speilskap over vasken med dører som kan åpnes mot dusjen.
Mitt beste tips er derfor å gjøre det foran speil om man kan. :)
 
Jeg bryr meg ikke så mye om å fjerne hårene der nede nå, lar det heller gro enn å drive risikosport:) Synes det er lite å ofre for baby. Men det hender mannen har lyst til å hjelpe til og da takker jeg ikke nei:)
Leggene klarer jeg å barbere selv sittende på setet i badekaret.
 
Okei, så dette er kanskje et intimt tema for noen. Men jeg er veldig nysgjerrig (småirritert) over hvordan dette fungerer med bollemagen i veien. Hehe
Armene går jo helt fint såklart, men alt fra magen og ned har jeg gitt opp!
Har kjøpt hårfjerningskrem til leggene som jeg skal teste ut, men tips til det andre stedet tas gjerne i mot :p
De andre gangene gikk det forholdsvis greit fordi jeg var ikke så veldig stor. Nå er det nesten helt umulig og risikosport uten like. Vurdere å gått salong å få det fikset
 
Jeg bryr meg ikke så mye om å fjerne hårene der nede nå, lar det heller gro enn å drive risikosport:) Synes det er lite å ofre for baby. Men det hender mannen har lyst til å hjelpe til og da takker jeg ikke nei:)
Leggene klarer jeg å barbere selv sittende på setet i badekaret.
Det hender typen har hjulpet meg med leggene :) men som mange sier her, det har blitt en risikosport og barbere andre deler da jeg ikke kan se forbi magen! Hehe
Jeg pleier ikke bry meg stort om p ha litt hår på kroppen, men akkurat nå så er det å fjerne dem det eneste som får meg til å føle meg litt fresh i hverdagen..
 
De andre gangene gikk det forholdsvis greit fordi jeg var ikke så veldig stor. Nå er det nesten helt umulig og risikosport uten like. Vurdere å gått salong å få det fikset
Har vurdert å vokse, men tenker kanskje at det er litt dumt å prøve det for første gang når man er gravid?
 
Ser ikke under magen, så full barbering blir det ikke.. Har tatt det verste med skjeggtrimmeren til mannen før jeg skal ha på bikini i basseng. Leggene får jeg barbert med høvel. Tar bare leggene når jeg skal vise meg i bikini. Orker ikke ellers..
 
Har vurdert å vokse, men tenker kanskje at det er litt dumt å prøve det for første gang når man er gravid?

Eneste som er anderledes er at det kanskje kjennes litt mer når man er gravid, litt mer følsom da. Det går helt fint å vokse selv om man er gravid. Anbefaler å få det gjort på salong da :)
 
Jeg klarer fremdeles å ta leggene selv, men intimbarberingen er både sjeldnere og mer ujevn for tiden. Er ikke førsteprioritet, men jeg føler meg litt freshere når det er gjort :)
 
Eneste som er anderledes er at det kanskje kjennes litt mer når man er gravid, litt mer følsom da. Det går helt fint å vokse selv om man er gravid. Anbefaler å få det gjort på salong da :)
Vi får se hva det blir til.. Hehe
Enten så blir drt speilet som noen nevnte ellerså blir det voksing :p
 
Fått beskjed om å la håret gro nedentil siden en fødsel er like rundt hjørnet. (Mindre fare for infeksjoner) Legger klarer jeg å barbere om jeg sitter
 
Jeg går fortsatt å vokser meg og skal gjøre det frem til uke 36. Det er siste uke jeg kan gjøre det der.
 
Det har gått greit til nå, men nå kan jeg ikke barbere nedentil mer da jeg kanskje er bare 4 uker unna fødsel.. Leggene klarer jeg ikke, så der får mannen hjelpe meg :p
 
Prøvde meg på en barbering nedentil for en drøy uke siden, men siden jeg ikke så stort ble det ganske middelmådig, gubben lo godt etterpå, og tilbydde seg å hjelpe, men det tar jeg ikke sjansen på. Men men fikk tatt det meste, så det får holde til etter fødselen. Syntes det var greit med litt hår der sist, følte meg litt mindre naken og blottlagt. Leggene klarer jeg fint å ta, men nå i vinterhalvåret prioriterer jeg ikke det annet enn om jeg skal være "fin" og gå i tynn strømpebukse.
 
Ser ingenting lenger men må ha det bort så det blir som det blir. Speil funker bra også. Leggene klarer jeg å ta, men bryr meg ikke fullt så mye om de. Tar de nok mer regelmessig de siste ukene før termin.
 
Back
Topp