Barbering av legger - menn

Jeg hadde trukket kølapp inne på Ops bygg før i dag for å få hjelp til noe maling.
Mens jeg stud å ventet la jeg merke til en mann, vil tippe han var rundt 40 som gikk i shorts og tydelig hadde barberte legger.

I min omgangskrets er det ikke normalt at mennene barberer leggene, og kan heller ikke huske jeg har sett det før.

Da ble jeg fryktelig nysgjerrig på hva som er normalt.
Barberer deres menn leggene, og er det normalt i deres omgangskrets?
Ikke normalt her, men jeg vet at det er vanlig blant menn som driver aktivt med landeveissykling. Reduserer visst faren for infeksjoner dersom man velter og får masse grus i sårene, pluss at det er minsker luftmotstanden og gir bedre fart. Om han var 40 iah kan det jo være midtlivskrisa og syklinga har tatt overhånd?:D

Nei, det er ikke vanlig i min omgangskrets i alle fall. Men jeg omgås ikke mange syklister heller

Mannen min tar ikke armer og ben eller brystkasse, men uvisst av hvilken grunn barberer han ryggen. Han har naturlig mye hår ja men jeg liker ham. Og barbert rygg stikker noen dager ;)

Hvordan greier han å barbere ryggen selv?:hilarious: Mamma pleier å ta ryggen til pappa før de reiser til syden, hun hater å smøre en hårete rygg med solkrem:p

Hvordan greier han å barbere ryggen selv?:hilarious: Mamma pleier å ta ryggen til pappa før de reiser til syden, hun hater å smøre en hårete rygg med solkrem:p
Han får meg til å hjelpe seg ;)

Vanlig i flere idretter som nevnt, har noen mannlige venner som er aktive idrettsutøvere i triatlon, så der er det både sykling og svømming, der er det vanlig med hårfjerning :) Hvis menn ønsker det uansett grunn syns jeg det uansett bør møtes med noe annet enn «haha», for menn er da mer enn kroppshåret sitt, akkurat som at kvinner skal få slippe å bli møtt med æsj eller haha om de velger å barbere eller beholde kroppshår, er jo bare hår. Stort sett lett å fjerne, stort sett gror det ut og :)

syns det blir litt lite «mandig». Folk må gjøre som de vil, men jeg vil at min mann skal ha mer hår på kroppen enn meg:laughing002 nå er jeg ikke alltid like flink å barbere leggene selv, så fint at mannen min ikke har glattere legger enn meg.

Men heldigvis er vi alle ulike og tiltrekkes av ulike ting

Vet at svømmere barberer hele kroppen:happy119menn som kvinner

Altså jeg syns ikke barberte legger på menn er så ille jeg, så lenge det matcher resten av behåringen. Skal sies at min mann er en hårete kar, men ser ikke ned på mannlige bekjente med barberte legger.

Jeg kjenner at dette er et emne som engasjerer meg fint lite. Tror aldri jeg hadde lagt merke til om en mann hadde barbert leggene, like lite som jeg legger merke til om kvinner ikke barberer. Jeg barberer ikke selv, og har langt mer hårete ben enn mann, som helt naturlig har nesten hårløse legger og lår.

Haha nei.

Men hadde en studiekompis som barberte legger og under armene.

Back
Topp