Au!Nei ikke vanlig i min krets, men som ei anna skriver har ogsåjeg kolleger som sykler og barberer legger i sykkelsesongen
Er vist ikke noe godt når hårene nappes av sykkelkjedet![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Au!Nei ikke vanlig i min krets, men som ei anna skriver har ogsåjeg kolleger som sykler og barberer legger i sykkelsesongen
Er vist ikke noe godt når hårene nappes av sykkelkjedet![]()

Ikke normalt her, men jeg vet at det er vanlig blant menn som driver aktivt med landeveissykling. Reduserer visst faren for infeksjoner dersom man velter og får masse grus i sårene, pluss at det er minsker luftmotstanden og gir bedre fart. Om han var 40 iah kan det jo være midtlivskrisa og syklinga har tatt overhånd?Jeg hadde trukket kølapp inne på Ops bygg før i dag for å få hjelp til noe maling.
Mens jeg stud å ventet la jeg merke til en mann, vil tippe han var rundt 40 som gikk i shorts og tydelig hadde barberte legger.
I min omgangskrets er det ikke normalt at mennene barberer leggene, og kan heller ikke huske jeg har sett det før.
Da ble jeg fryktelig nysgjerrig på hva som er normalt.
Barberer deres menn leggene, og er det normalt i deres omgangskrets?
Nei, det er ikke vanlig i min omgangskrets i alle fall. Men jeg omgås ikke mange syklister heller
Mannen min tar ikke armer og ben eller brystkasse, men uvisst av hvilken grunn barberer han ryggen. Han har naturlig mye hår ja men jeg liker ham. Og barbert rygg stikker noen dager![]()
Mamma pleier å ta ryggen til pappa før de reiser til syden, hun hater å smøre en hårete rygg med solkremHåper ikke mannen min begynner å barbere leggeneNei, men foruten de jeg kjenner som er aktive syklister, maratonløpere etc

Han får meg til å hjelpe segHvordan greier han å barbere ryggen selv?Mamma pleier å ta ryggen til pappa før de reiser til syden, hun hater å smøre en hårete rygg med solkrem
![]()
nå er jeg ikke alltid like flink å barbere leggene selv, så fint at mannen min ikke har glattere legger enn meg.
menn som kvinner