Hmm, helsekost i morgen da!Leste her om dagen at det ikke funker med kanel fra butikken - må kjøpe på helsekost for å få "ekte"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, helsekost i morgen da!Leste her om dagen at det ikke funker med kanel fra butikken - må kjøpe på helsekost for å få "ekte"
Du får si om det stemmer da ^-^Hmm, helsekost i morgen da!
Vel.. Det kom en unge i dag ihvertfall.. Spiste helsekost kanel på kanelboller og masse lakris før eg la meg i går, så gikk vannet 3 timer etter eg la meg caDu får si om det stemmer da ^-^
Haha ^-^ så fantastisk at det endelig fungerteVel.. Det kom en unge i dag ihvertfall.. Spiste helsekost kanel på kanelboller og masse lakris før eg la meg i går, så gikk vannet 3 timer etter eg la meg ca
Du kan fint fryse suksessterteJeg har bakt, men spist opp!! Bakte eplekake. Men den var jo så god.. sukk.. søtbakst får ikke være i fred her i hus. Men jeg skal bake en Oreokake i kveld
Den er klar i morgen. Fikk så lyst på
Ellers er kanelboller supre å bake ja (kanel skal visst kunne sette igang fødsler og, hvem vet, skader ikke å spise kanelboller i allefall). Pizzasnurrer er også flotters å bake.
Sjokoladekake, muffins, krydderkake, kokoskake, gulrotkake. Er så mye godt. Jeg for min del elsker suksessterte, men klarer ikke å bake den selv og vet ikke helt om den kan fryses? I verste fall kan man jo lage toppingen etter opptining.
Har du en fin oppskrift?Du kan fint fryse suksessterte![]()
Herregud! Alt du nevner hørtes magisk ut!Mamma baker amerikanske kanelboller med karamelltopping as we speak! De er fantastiske! Skal bake choc chip cookies med butterscotch chips i i morgen (om jeg ikke føder da, da kan mamma bake)