Bagasje!!!!

å så bra at det dukker opp igjen, håpe den siste kofferten kommer tilrette før sjåføren drar da :)

å så bra at det dukker opp igjen, håpe den siste kofferten kommer tilrette før sjåføren drar da :)
Ja det hadde hvert deilig ;)
Men antar det er litt verre med den siden sist gang vi var ute og reiste så rev de av håndtakene på den!!!!
ikke HELT fornøyd med hvordan turkish airlines behandler kofferter!!! men men...

de har ihvertfall fått mer beskrivelse av den og litt hva som er oppi, selvsagt kunne jeg jo sagt at jakka mi er oppi der også! :p

Ja det hadde hvert deilig ;)
Men antar det er litt verre med den siden sist gang vi var ute og reiste så rev de av håndtakene på den!!!!
ikke HELT fornøyd med hvordan turkish airlines behandler kofferter!!! men men...

de har ihvertfall fått mer beskrivelse av den og litt hva som er oppi, selvsagt kunne jeg jo sagt at jakka mi er oppi der også! :p
Ja bare å smøre på nå :P

Ja bare å smøre på nå :p
skikkelig irriterende at jeg skal huske sånne ting ETTER jeg har snakket med dem :P
Men det burde da hjelpe at jeg sa det er MASSE te i den ;) sånn type 17 bokser :o og 2 avent tåteflasker, kunne vel sagt det er 125 ml også :p men men

skikkelig irriterende at jeg skal huske sånne ting ETTER jeg har snakket med dem :p
Men det burde da hjelpe at jeg sa det er MASSE te i den ;) sånn type 17 bokser :eek: og 2 avent tåteflasker, kunne vel sagt det er 125 ml også :p men men
ja er lett og være etter på klok ;)

Så bra de fant 2 av de jaffal:) håper den siste også dukker opp!

Jeg har mistet bagasje 3 ganger! Den ene kom aldri til rette :,-(

Lønner seg å ha reiseforsikring ja!!!

Back
Topp