Bagasje!!!!

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Noen som har erfaring med tapt bagasje???

Fikk kun 1 av 4 kolli på gardermoen!!!
Heldigvis har jeg ei vennine som skulle selge noen jente klær i riktig str, så vi har da klær til amina, men jeg har nesten ikke klær!!!
Heldigvis var dataen med i den kofferten vi fikk :p

Ja, jeg jobber der. Ta kontakt med selskapet som har ansvaret for flyet du kom med. Hvis baggasjen er merket med navn osv, så skal den komme etterhvert.

Hvis du har mellomlanda skal baggasjen ettersendes. Får du den ikke etter en stund, så rapporter baggasjen stjålet og snakk med forsikringsselskapet ditt

Huff, den er lei! Selv om det er ting som kan erstattes så medfører det jo litt ekstra pes :-/ Jeg mistet bagasje engang da jeg hadde vært i Tyskland, men den kom til rette den. Fikk den til og med levert på døra fordi vi bodde langt unna flyplassen :P Men, om det er noen rutine nå lengre skal jeg ikke si. Håper det kommer til rette i alle fall!

Ja, jeg jobber der. Ta kontakt med selskapet som har ansvaret for flyet du kom med. Hvis baggasjen er merket med navn osv, så skal den komme etterhvert.

Hvis du har mellomlanda skal baggasjen ettersendes. Får du den ikke etter en stund, så rapporter baggasjen stjålet og snakk med forsikringsselskapet ditt
Var en mellomlanding som gjorde at de ble borte, når jeg snakket med menzis (eller hva det nå heter :p )
Så hadde de fått beskjed om 1 kolli som skulle hvert sendt igår og hun sa at de da kom til å ringe meg når den kom, men har jo fortsatt ikke hørt noe, og vet jo ikke hvem av dem det er :(
hun viste heller ikke om det kanskje kunne være flere kolli som kom da også

Huff, den er lei! Selv om det er ting som kan erstattes så medfører det jo litt ekstra pes :-/ Jeg mistet bagasje engang da jeg hadde vært i Tyskland, men den kom til rette den. Fikk den til og med levert på døra fordi vi bodde langt unna flyplassen :p Men, om det er noen rutine nå lengre skal jeg ikke si. Håper det kommer til rette i alle fall!
ja fikk beskjed om at den kom til å bli levert på døra, det er jeg skikkelig spent på med tanke på at det ikke er skikkelig gateadresser her eller nummer på hus :p

ja fikk beskjed om at den kom til å bli levert på døra, det er jeg skikkelig spent på med tanke på at det ikke er skikkelig gateadresser her eller nummer på hus :p
Det var det ikke den gangen jeg fikk levert heller, foreldrene mine bor jo langt utti gokk..Men, de dukket nå opp :P De leste kanskje på postkassene bortover i bygda, hehe..:P

Ja, vi mistet vår baggasje for noen år siden da vi kom fra Bangkok. Begge koffertene ble levert på døra etter noen dager:) De var blitt stående i Bangkok når flyet vårt dro.. De sa at de stort sett alltid fant tapt baggasje:) Lykke til!

Ja, vi mistet vår baggasje for noen år siden da vi kom fra Bangkok. Begge koffertene ble levert på døra etter noen dager:) De var blitt stående i Bangkok når flyet vårt dro.. De sa at de stort sett alltid fant tapt baggasje:) Lykke til!
Takk :)
håper de finner mine ting for er en god del ting der jeg gjerne skulle hatt :)

Ja, det skjønner jeg:) Sjekk ut reiseforsikringen din, kanskje du kan dra på en liten shoppingtur om du mangler noe;)
må uansett på shopping tur ;)
men vil helst ikke kjøpe for mye i tilfelle det kommer rett over helga :)

Så kjedelig da!! Men jeg hadde nå kontaktet forsikringsselskapet og sørget for at jeg kunne få de pengene som er mulig å få ;) Er vel 1 eller 2 døgn ved hjemreise?

ble ringt opp nå, og 2 kolli er funnet og er framme!! :D så sjåføren dems skal kjøre det hit i 3 tiden! :D yeayyyyy.... litttt happy ;)
da mangler jeg bare den siste, men men er da fremskritt dette ;)

Godt det ordner seg da :) Vet om flere som jobber som reisemontør og div som pleier å bare gå fra bagasjen sin,for dem får den jo på døren ikke så lenge etter :P

Godt det ordner seg da :) Vet om flere som jobber som reisemontør og div som pleier å bare gå fra bagasjen sin,for dem får den jo på døren ikke så lenge etter :p
haha skikkelig latsabber altså ;)

Hvis du har reiseforsikring kan du gå ut på STOR shopping. Vår reiseforsikring dekker opp til 2000 kr tror jeg (om ikke mer). Det er visst en regel at hvis baggasjen ikke er kommet innen 4-6 timer så kan du kjøpe det du trenger for en viss sum. Jeg hadde benyttet meg av dette, men nå har jo du fått baggasjen ;)

Back
Topp