å så bra at det dukker opp igjen, håpe den siste kofferten kommer tilrette før sjåføren drar da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det hadde hvert deiligå så bra at det dukker opp igjen, håpe den siste kofferten kommer tilrette før sjåføren drar da![]()
Ja bare å smøre på nåJa det hadde hvert deilig
Men antar det er litt verre med den siden sist gang vi var ute og reiste så rev de av håndtakene på den!!!!
ikke HELT fornøyd med hvordan turkish airlines behandler kofferter!!! men men...
de har ihvertfall fått mer beskrivelse av den og litt hva som er oppi, selvsagt kunne jeg jo sagt at jakka mi er oppi der også!![]()
skikkelig irriterende at jeg skal huske sånne ting ETTER jeg har snakket med demJa bare å smøre på nå![]()
ja er lett og være etter på klokskikkelig irriterende at jeg skal huske sånne ting ETTER jeg har snakket med dem
Men det burde da hjelpe at jeg sa det er MASSE te i densånn type 17 bokser
og 2 avent tåteflasker, kunne vel sagt det er 125 ml også
men men
Ja altfor lett egentligja er lett og være etter på klok![]()
Ikke kommet enda, men han skulle kjøre ifra gardermoen 14:30 og tar en stund å kjøre hit også + at han sikkert må levere andre kofferterHuff, kjedelig å ikke få med alt med en gang. Bra det kommer ti iallefall
Fått dem nå eller?